Nu var man äntligen gift! Ja, snart två veckor har gått redan sedan den 3e, det går så fort!
Bröllopsdagen var fantastiskt fin. Vädret var kanon! Vigseln var jättefin men kändes som att den tog 1 minut och inte 40! Vi var båda jätterörda nästan hela tiden, särskilt när min syster sjöng. Efter vigseln åkte vi båt med alla gästerna ut till ön där vi hade festen. Vi hade med oss en trubadur som höjde stämningen ordentligt! Middagen var jättefin med tal och god mat (men herrregud vad vi slet med detta innan!!!!)
Jag är inte missnöjd med något, förutom att serveringspersonalen bestämde sig för att skita i att duka undan det sista och istället ta sig ut på dansgolvet så våra gäster fick diska kaffekopparna....
Jag har lagt upp lite bilder, tagna från Facebook, vi får inte våra foton från fotografen förrän om ytterligare några veckor så jag får komplettera med de "riktiga" då! :)
Grattis till er andra nygifta och lycka till till er andra! Stressa inte ihjäl er nu, jag bröt ihop på fredagen, min man fick packa till vår resan medan jag låg i fosterställning...
Träffade en nybliven brud i Turkiet på ett Hamam-bad som också hänger här på torget, i vår tråd kanske?? Du får ge dig till känna isåfall!