Hej på er! Va kul att läsa om allas bröllop samt den sista planeringen! Vi har äntligen tittat ut från renoveringen och tagit oss ner till Gräddö för att förbereda allt inför stora dagen på lördag, och även fått tid att gå in här och kika lite mer!
Vi har hunnit massor bara idag! Har redan fått tillgång till lokalen då den var obokad nu innan helgen, så har redan ställt ordning borden, lagt dit dukar och löpare, samt tagit dit servetter som vi ska vika.. Känns helt super! Sen har vi handlat några grejer på stan, en jäkla massa cider, champagne och alkoholfri dryck, mat etc. I morgon ska jag ta med klänningen till sömmerskan och göra en sista check att den sitter som den ska (fast jag vet redan att den blivit för stor över ryggen!). Sen är bordsplaceringen kvar.. hm... har dock fått tips från ett bröllop som var i samma lokal i helgen att göra bordsplaceringslistan som ett sjökort, döpa borden till olika ö-namn, samt påhittade öar som kommer heta "musikholmen", "bufféholmen", "barholmen" och lite sånt skoj
Just ja, vi var i kyrkan idag och träffade kantor och vaktmästare. Bestämde oss för piano istället för orgel till in- och utmars, övade på att gå etc! Det lustiga är dock att varken Kece eller jag verkar ha förstått det här än ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)