Juli 2010
Fina ringar Casmel! Fick själv hem våra ringar förra veckan, putsade och graverade. Jag beställde en ny förlovningsring i samma modell som min gamla men lite tunnare och i mindre storlek som passar bättre till vigselringen. Nu sitter de som en smäck på fingret. Har lovat mig själv att inte gå och pilla på ringarna helatiden
Ceke,
låter som en toppenhippa! kul med magdans, påhittiga vänner du har. Undrar när jag får min hippa?
Schema för dagen behöver jag också ha men tycker att det är svårt att planera. Hur lång tid tar en trerätters middag med tal?
Nu har vi kommit igång med vår lokal som ju är en stor plåthall. Den är tömd och vi håller på för fullt med städning av den och det är sopande och högrtryckstvätt som gäller. Kan bara säga att det är ett STORT projekt vi gett oss in på. Ganska slitigt med städning av lokalen också men i bästa fall så kanske jag går ner något kilo bara för att jag jobbat så hårt
sen så är det jättemycket grejer som ska fixas precis utanför lokalen, typ få bort ogräs/klippa gräset, stuva undan bråte etc.
Själva vigselplatsen måste göras fin också och sen är det en del annat också kvar att göra. En månad kvar nu!
Ikväll ska vi åka till ikea och bröllopsshoppa. Några tips på bra att ha grejer därifrån?