Inlägg från: Korallbruden |Visa alla inlägg
  • Korallbruden

Juli 2010

Här har vi taget semester under en vecka och är tokeffektiva.

Igår så fixade vi med festprogrammet, ikea för ljusen, stormöte med alla inblandade, sista provningen av allas kläder.

Idag tokträning, Graverade och slipade mr k ring, nya fronter till festprogrammet, fixat godisbordet och fortsätter med festprogrammet. Bokat sluttid på naglarna. Måste få ut ett mail till incheckningen av rummen....

Tänkt att alla säger samma sak... -nu är det inte långt kvar... är du stressad??? Näää...skulle jag!!! Har bara lust att svara med att använda kunskaperna från möhippan och börja boxas...

• Korallbruden
    miris skrev 2010-06-30 10:05:21 följande:
    Gifter oss om 3 dagar och vet inte än vilken låt vi ska dansa till! Ghaaa.. Att det ska vara så svårt.
    Vi hade samma dilemma och bestämde oss imorse
  • Korallbruden

Tack vare Roses så fick jag veta att vår fotograf Lindisima har lagt ut bilder på sin blogg på våran inbjudan. Tack Roses

Nu börjar allt landa och för er som inte har börjat vika servetter och skrivet ut festprogran så är det en varm rekomendation att inte göra det dagarna innan bröllopet...

Får nycklarna till lokalen i morgon kl 8:30 och sedan börjar sagan av allt planerande... tiden har gått så fort och vi ser fram emot ett bröllop med mycket skratt och full rulle

Önskar alla 3:e juli brudar lycka till i stressen !

• Korallbruden

Naglarna är nya, lokalen amerikanst pyntad, kyrkan fin, generalövningen klar och fina klänningen hänger och väntar... imorgon kl 9:00 är det frisörmöte efter det kommer fantastiska Thomas från Lancome... nu kan inte mycket gå fel.

Vill önska alla 3:e juli brudarna lycka till och en underbar dag. Vill ochså passa på att tacka alla för ett suverränt stöd. Gott att ni finns där framför datorn eller i verkligheten= Stockholmsbrudar 2010.

Vet ni vad! Jag gifter mig i morgon =) JIPPPIII/ Kram från Åsa

• Korallbruden

Det är så roligt att gifta sig! Helt klart värt allt slit Jag är trött som bara den och återkommer med berättelsen

/Korallis.

• Korallbruden

Berättelse över dag är på gång och jag tänkte ge er en godisbit från våran kärleksdag då Linda har lagt ut några bilder på sin blogg:www.lindisima.se/

Kram Korallbruden Åsa

• Korallbruden

Vad kul med alla bilder Grattis till er alla

www.lindisima.se

Har lagt ut några till på både fotograferade vänner och på oss  

Fick också äran att träffa Ceke och Kekke irl i Stockholmsskärgård för några dagar sedan. Dom var genomtrevliga

• Korallbruden
    KatjaB skrev 2010-07-18 00:06:37 följande:
      var det ni på de bilder som kom upp allra överst? Superfina bilder i så fall!
    Hej Katja

Vi gifte oss den 3/7 så 20 bilder som hon lagt ut har redan passerat bloggen men hon la ut en ny mini omgång med: Mr end Mrs dags att välja bilder.... så där går det att få en hint + att hon la ut en bild på mina fotande bridezilla vänner från stockholmstråden som har hängt mycket här på bt

Hälsningar från Korallis/Åsa

• Korallbruden

Kärleken: Tack snälla <3 Vi får välja ( om jag kommer ihåg rätt) 20 bilder + lite annat.

Katja: Tack till dig också Slöjan sökte jag efter i 3 månader ca en timme om dagen på nätet och det är en äkta Pronovias på 3,5 m.

Det är så roligt att se alla bakom sina kodnamn så snälla fortsätt sätt in era bilder för det är så kul att få njuta av era kärleksdagar

• Korallbruden

Vill önska Roses all lycka i morgon också

• Korallbruden
    källerudd skrev 2010-07-29 19:08:57 följande:
    Så är man entligen gift och numera Fru Sommarnatt =) Vi hade en helt fantastisk dag igår och inget hade kunnat vara bättre...Har fått några bilder från min svägerska så ska lägga upp några här, fler bilder kommer att finnas på sommarnatt.blogg.se senare när jag fått bilder från fotograferna... Lycka till alla ni som gifter er fredag/lördag nu. I morgon åker vi på en liten weekend då vi redan varit på bröllopsresa.
    Vilka fina bilder
  • Korallbruden

Roses och Jollyo: Vilka fina bilder

• Korallbruden

Mia77: Vilka fina bilder och extra + för den läckra bilen

• Korallbruden
    Kärleken9 skrev 2010-08-06 11:56:04 följande:
      Åh va fina ni var! Å UNGA!
    och jag insämmer era lyckostar
  • Korallbruden

Katja: Du får låna mina tummar också

• Korallbruden
    CeKe skrev 2010-08-24 22:32:02 följande:
    Nu har jag fått hem från skatteverket om nya efternamnet Fick från skatteverket idag.. Så nu är det väl bara att vänta på alla papper från vägverket etc för att fixa nytt körkort, ordna med banken etc för att få samma namn på allt! Nån mer som känner det stora i att ha tagit steget att vilja bli föräldrar och slängt iväg alla preventivmedel? Jag tycker det är en helt fantastisk känsla bara att ha tagit det steget och att det liksom kan bli till en helt ny liten person varje gång vi älskar med varandra ;-oSpännande spännande !!!
    Ceke Har du +:at ännu?

Skall jag berätta något kul för dig? =D vi härmar er när det gäller smekmånaden Kram från Korallis. (Skickar dig ett mail över bt för infon är like känslig ännu .)

Svar på tråden Juli 2010