Juli 2010
Hej på er
Igår var bästa dagen i våra liv. Skulle vilja att tiden stannat upp ett tag. Kece var så otroligt snygg och vacker och jag har aldrig känt mig vackrare i hela mitt liv. Allt var perfekt, enda från innan kyrkan till själva vigseln, till fotograferingen, middagen och festen. Min bror och en vän sjöng under vigseln och det var magiskt att höra dem sjunga och spela Heaven för oss. Sen hade mina föräldrar en överraskning att kantorn sjöng och spelade I folkviseton för oss. Den sjöngs på deras bröllop för 30 år senda
Vi fick åka i en gammal Nash från 1929 från kyrkan och det var trångt, det kan jag lova, men en kul upplevelse och minne. Festen var helt otroligt. Vi blev till slut 97 pers och alla var supermysiga, vackra, trevliga och hittade på en massa saker som vi alltid kommer att minnas. Mamma hade skrivit om "jag tror jag tror på sommaren" och samtliga sjöng, tände varsitt ljus och gick förbi oss och satt ljusen i ett ekhjärta som pappa snidat till. Magiskt! Sen kan jag berätta att vår präst var med och han var klockren på alla tal. Han fick hela hopen att kikna av skratt. Han är en underbar människa och en av kvällens definitiva höjdpunkter! Vem kan säga det om sin präst egentligen
Vi ville aldrig att kvällen skulle ta slut. jag kommer för alltid att se min vackra kece framför mig, så som han såg ut igår. Och jag kommer för alltid komma ihåg känslan av den lycka vi delade och hur vacker jag kände mig igår. Vi festade hela natten lång och kom till vårt rum först vid 5 på morgonen med superömma fötter, görtrötta men med fånigt lyckliga leenden i ansiktet
Ni som ännu inte gift er. Försök slappna av dagarna innan! Och fastna inte i detaljerna, utan vara bara i stunden, låt de andra ta hand om er, följ bara med och NJUT, för det är en helt fantastiskt underbar upplevelse!
Önskar alla ett underbart bröllop och lycka till i era äktenskap!
Just ja.. har fått några kort från ett par gäster, så tänkte lägga upp några i alla fall Annars har fotografen (-rna, det blev 2) tagit säkert 2-3000 kort och vi kommer få alla på usb!