Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

Juli 2010

mountainleaf skrev 2010-07-13 01:21:33 följande:
    Jag har haft koll på vädret sista veckan nu och först sa de att det skulle bli 22 grader och sol-i-moln, sen var det 27 grader och större-sol-i-moln och nu ska det vara 20 grader och jävla regn!!Så jävla orättvist! De har ju sagt att det ska regna nu i några dagar men jag har då fan inte sett nått regn..VARFÖR!?

en regnskur behöver inte vara helt fel det heller, vi hade sjukt varmt i vår lokal så alla var alldeles svettiga pga värmeslaget

• KatjaB

sarahkka76 skrev 2010-07-13 22:43:34 följande:
    Vilka fantastiska bilder! Trodde att det var meningen att tårtan skulle se ut så där innan jag läste texten, tyckte att den såg häftig ut

hahahah, ja vi kanske skulle ha ställt en massa tenssoldater på den så att det skulle se ut som en krigszon

• KatjaB

hade nyss ett samtal med ordförande för kammarorkestern vi anlitade för vigseln. De gjorde ju bort sig med att ta in en pianist men inte ett piano och därför inte kunde spela alla våra låtar och så spelade de inte bara ingångsmusik utan hela stycket så att det blev lite komiskt när de fortsatte vers efter vers. Såhär i efterhand gör det inte så mycket, vi skrattade lite åt det för att det var så sjukt. Här har man tokplanerat och så gör de bort sig fatalt.
    Hursomhelst bad ordföranden så hemskt mycket om ursäkt och sa att vi inte behövde betala över huvud taget för deras insats, och då känns det ju ändå som lite plåster på såren eftersom ingången och utgången var allra viktigast för oss.

• KatjaB

NightElf skrev 2010-07-14 22:18:20 följande:
    Nu var man äntligen gift! Ja, snart två veckor har gått redan sedan den 3e, det går så fort! Bröllopsdagen var fantastiskt fin. Vädret var kanon! Vigseln var jättefin men kändes som att den tog 1 minut och inte 40! Vi var båda jätterörda nästan hela tiden, särskilt när min syster sjöng. Efter vigseln åkte vi båt med alla gästerna ut till ön där vi hade festen. Vi hade med oss en trubadur som höjde stämningen ordentligt! Middagen var jättefin med tal och god mat (men herrregud vad vi slet med detta innan!!!!) Jag är inte missnöjd med något, förutom att serveringspersonalen bestämde sig för att skita i att duka undan det sista och istället ta sig ut på dansgolvet så våra gäster fick diska kaffekopparna.... Jag har lagt upp lite bilder, tagna från Facebook, vi får inte våra foton från fotografen förrän om ytterligare några veckor så jag får komplettera med de "riktiga" då! :) Grattis till er andra nygifta och lycka till till er andra! Stressa inte ihjäl er nu, jag bröt ihop på fredagen, min man fick packa till vår resan medan jag låg i fosterställning...  Träffade en nybliven brud i Turkiet på ett Hamam-bad som också hänger här på torget, i vår tråd kanske?? Du får ge dig till känna isåfall!

grattis! Tyckte också att vår vigsel gick fort, man är ju så nervös att man skakar.
    Dumt med personalen, men det var nog ingen som tänkte på det förutom ni själva säkert.

• KatjaB

jag hann inte göra mina naglar,hehe.. min frisör blev ju rätt sen o då var jag så stressad att jag glömde mitt kit i fel bil Men det gjorde inte så mycket, jag var så snygg ändå Gjorde mina naglar igår istället så nu har jag tjusiga långa naglar som inte är så skicka sms-vänliga

har ni förresten tänkt ha riktiga bilder eller fotobok till era bilder? Vi kikade runt igår och hittade en hel del fint, tror det blir en fotobok med hårda pärmar

• KatjaB

åh vad kul att se era bilder! Alla ser så glada och fina ut

• KatjaB

Korallbruden skrev 2010-07-17 23:31:08 följande:
    Vad kul med alla bilder Grattis till er alla www.lindisima.se Har lagt ut några till på både fotograferade vänner och på oss   Fick också äran att träffa Ceke och Kekke irl i Stockholmsskärgård för några dagar sedan. Dom var genomtrevliga    

var det ni på de bilder som kom upp allra överst? Superfina bilder i så fall!

• KatjaB

grattis mia! vet hur det är med de egna löftena. Vi var så nervösa så vi hade dem medskrivna på små lappar för att ha som backup ifall man kom av sig helt. Simon hade dock inte varit lika förutseende som jag och hade en rätt stor lapp som han av någon anledning hade knölat ihop till en boll i fickan, hahah.

• KatjaB

grattis jolly! du måste visa lite bilder sen

• KatjaB

Korallbruden skrev 2010-07-19 11:23:43 följande:
    Hej Katja Vi gifte oss den 3/7 så 20 bilder som hon lagt ut har redan passerat bloggen men hon la ut en ny mini omgång med: Mr end Mrs dags att välja bilder.... så där går det att få en hint + att hon la ut en bild på mina fotande bridezilla vänner från stockholmstråden som har hängt mycket här på bt Hälsningar från Korallis/Åsa

okej... måste kolla igen

lade förresten upp ett par bilder i galleriet på våra ringar. Har äntligen förstått hur man tar detaljbilder och får rätt skärpa

Svar på tråden Juli 2010