Juli 2010
en regnskur behöver inte vara helt fel det heller, vi hade sjukt varmt i vår lokal så alla var alldeles svettiga pga värmeslaget
en regnskur behöver inte vara helt fel det heller, vi hade sjukt varmt i vår lokal så alla var alldeles svettiga pga värmeslaget
hahahah, ja vi kanske skulle ha ställt en massa tenssoldater på den så att det skulle se ut som en krigszon
hade nyss ett samtal med ordförande för kammarorkestern vi anlitade för vigseln. De gjorde ju bort sig med att ta in en pianist men inte ett piano och därför inte kunde spela alla våra låtar och så spelade de inte bara ingångsmusik utan hela stycket så att det blev lite komiskt när de fortsatte vers efter vers. Såhär i efterhand gör det inte så mycket, vi skrattade lite åt det för att det var så sjukt. Här har man tokplanerat och så gör de bort sig fatalt.
Hursomhelst bad ordföranden så hemskt mycket om ursäkt och sa att vi inte behövde betala över huvud taget för deras insats, och då känns det ju ändå som lite plåster på såren eftersom ingången och utgången var allra viktigast för oss.
grattis! Tyckte också att vår vigsel gick fort, man är ju så nervös att man skakar.
Dumt med personalen, men det var nog ingen som tänkte på det förutom ni själva säkert.
jag hann inte göra mina naglar,hehe.. min frisör blev ju rätt sen o då var jag så stressad att jag glömde mitt kit i fel bil Men det gjorde inte så mycket, jag var så snygg ändå
Gjorde mina naglar igår istället så nu har jag tjusiga långa naglar som inte är så skicka sms-vänliga
har ni förresten tänkt ha riktiga bilder eller fotobok till era bilder? Vi kikade runt igår och hittade en hel del fint, tror det blir en fotobok med hårda pärmar
åh vad kul att se era bilder! Alla ser så glada och fina ut
var det ni på de bilder som kom upp allra överst? Superfina bilder i så fall!
grattis mia! vet hur det är med de egna löftena. Vi var så nervösa så vi hade dem medskrivna på små lappar för att ha som backup ifall man kom av sig helt. Simon hade dock inte varit lika förutseende som jag och hade en rätt stor lapp som han av någon anledning hade knölat ihop till en boll i fickan, hahah.
grattis jolly! du måste visa lite bilder sen
okej... måste kolla igen
lade förresten upp ett par bilder i galleriet på våra ringar. Har äntligen förstått hur man tar detaljbilder och får rätt skärpa