Juli 2010
korallbrudne: nu fattade jag vilka ni var superfina bilder! Din slöja är verkligen underbar
korallbrudne: nu fattade jag vilka ni var superfina bilder! Din slöja är verkligen underbar
vi har ju turen att ha en kompis som fotat, så då blir det ju inte dyrare än framkallning bara.. kommer få våra kort nästa vecka, så då gör vi en fotobok med bara oss, en på festen med gäster o så skickar vi tackkort.
Vi fotade även alla gäster så alla kommer få ett foto på oss o så en "röda mattan" bild på sig själv. Hoppas de gillar idén :D
sarahkka: lycka till börjar ni bli nervösa?
vill någon se vår dukning kan ni kika här.. http://giftassugen.blogg.se/2010/july/dukning.html
grattis alla nygifta!! hoppas ni hade en underbar dag
grattis tjejer!
och vad fina ni var saga Snygg klänning
kärleken 9: era bilder är jättefina.
Jag har nu fått 12 st bilder på oss från vår vän o fotograf. De är superfina.
Vi sa att vi ville ha lite gammal känsla över dem, så han har redigerat dem så att färgerna känns lite milda och blekta, blev verkligen superfina.
Ska få lite fler sen och klättrar på väggarna här för att få hem allt.
Vill fixa albumet nuuu
mct73: fin bild på er
blivande fru petterson: grattis! jag tyckte också att jag skulle ha hur mycket tid som helst innan vigseln men hjälp vad fort tiden gick
kärleken 9: vi har haft vårt balkongprojekt nu o så har vi semestrat lite så än saknar jag inte projekten.. jag är väl lite så som person att jag gärna alltid har nåt på gång hemma Väntar på att få de sista bilderna så att vi kan göra vårt album också
grattis! fina foton.. kikade lite inna på din pres..
har ni börjat klura på tackkort än? funderar på att beställa på optimalprint.se
de hade rätt fina designer..eller på photobox. det som stör mig är bara att man är så låst i deras designalternativ