Juli 2010
miris: Ser väl bra ut det där? Vi ska också ha korv som natta mat, men blir kanske efter vi lämnat tillställningen
Kikki: Förstår det är lite deppigt men jag håller med KatjaB, er tid kommer och bättre att ta det efter bäbisen. Mys med att va gravid!
Mia77: Nu händer det grejer! Skoj!
Källerud: Brukar inte prästen använda ens flicknamn/pojknamn i själva akten? Sen byter man liksom efter akten och man får ju själv välja hur man berättar sitt nya namn för gästerna. Varför var han tvungen att ansöka om det på PRV? Får man va nyfiken och fråga vad ni bytt till?
KatjaB: Surt att betala mer men skönt du har ditt flor i din hand nu och att det var precis lika fint som på bilden. Hur blir det med tv och allt som ska följa er??? Så tråkigt med personer som inte håller det som de lovar. Lite nonchit är ju ändå en av de största dagarna i ens liv, och att då inte ens försöka få det bra. Skönt det löste sig med en annan blomsteraffära iaf. .-)
Korallbruden: Åh va B att det var fullbokat man underbart allt ordnade sig till det bättre tom! Allt har en mening
Vi har nu klart med en ny säckpipeblåsare! Phuuu va skönt. Och dessutom var han billigare. Han tog samma arvode men bjuder på resan, sa att vi kan skänka en slant till cancerfonden istället som minne av vår första blåsare som dog i cancer. En fin gest tycker jag! Så nu kan vi fastställa vigeslprogramet så jag kan skicka det till svägerskan som ska trycka ut det på sitt jobb. En till bock i listan. Fick även tag på fotografen så nu vet jag att hon är med på noterna och allt. Svärmor ska kontakta kock och konditor, nu börjar det närma sig!