Nu börjar det närma sig.
På lördag är det dags. Vi är ju som sagt på plats nu och det pirrar i magen varje gång som vi åker förbi.
Festhäften är klara
Vigselprogram klara
Blommor till kyrka och bord bestämda
Behöver bara träna lite mer dans, så vi måste försöka få in det på nåt vis. Vi ska ju vara hemliga också så det gör det hela lite svårare.
Största bekymret just nu är att vädresiterna säger regn och varmt på lördag precis vid vigseln.
Typ 29C* och regn, inte det utlimata precis. Men hinner väl ändra sig tills dess.
Grattis till alla fruar, låter bra det att era dagar blivit perfekta! <3
Jo just ja min sambo blev svensexad i söndags. Hade en mycket lyckad dag med grabbarna och bröderna. Kompisar till oss som precis fått en son kom kl 9 och knacka på. Tänkte på en gång att nu är det kört... Men när det var dem, och de vet vi är vaken pga flickorna, så blev jag osäker. Men efter en stund fick han fram ett kuvert till sambon och där stod vad han skulle ha på sig och med sig. Sen åkte de till stan. Hade 5 kamp, sen efter duswch fick han på sig en superman dräkt, några strl för liten
, och fick göra uppdrag på stan, och sen middag på western restaurang, som han på morgon nämnt till mig han ville besöka, sen nån drink på nåt annat ställe och sen hem igen. Lagom lullig och överlycklig över sin dag.
Kändes bra! Så nu är båda våra hippor/sexor över. Skönt. ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)