• sun moon

Seperationsångest!!

Ni skulle ha sett min sambos förråd innan vi flyttade ihop prata om hamster

Eftersom vi inte hade haft plats i min lilla 3a till allt så fick han slänga mycket och det gick ganska bra men det gjorde nog ont. Nu har vi flyttat en gång till och borde slänga mer saker men allt har stannat av lite så vi kommer att ha saker i våra förråd som aldrig använda/tittas på men jag låter de sakerna vara. 

Så mitt tips är, in med det i förråd och glöm bort det.. tills ni flyttar nästa gång.. :-P

• sun moon

Jag pratade nu med min sambo om att slänga saker.. och jag frågade om han hade slängt sina gamla svarta skor som det var hål i hälen på.. för han köpte nya svarta bara för de gamla var sönder. Men nej det har han inte för de gamla är ju sköna Jag kommer inte att slänga dessa skor, det får han själv göra en dag... 

• sun moon

3 lådor med bra att ha sladdar står mitt på vårt vardagsrumsgolv.. dessa åker in i förrådet i morgon.. och då är där knökfullt med kartonger..

• sun moon
    Aleta skrev 2010-06-15 22:20:46 följande:
    Bra att ha sladdar är ovärderliga! Plötsligt behöver man verkligen en och de är hopplösa att köpa. Sälj dem på tradera, finns säkert en massa stackare som har slängt sina och behöver nya.
    Problemet med att lägga in allt "bra att ha" i förrådet är ju att man inte hittar något sedan.. så man behöver ju köpa nytt fast man har en massa "bra att ha" och sedan har man ännu mer "bra att ha" som ska in i förråd..

• sun moon

Min sambo sa igår efter han läste denna tråden att vi borde en gång om året gå igenom alla förråd, så att det inte blir för mkt saker där.. Så det finns hopp om förbättring i denna familjen iaf.

Svar på tråden Seperationsångest!!