Inlägg från: Jolalu |Visa alla inlägg
  • Jolalu

Vi som gifter oss 4/9 del 2

Hej!
    Vi gifter oss också 4/9. Det börjar närma sig. Och det känns som att det är mycket att göra. Vi bestämde oss i varje fall för in- och utmarsch i  kväll. Och solosång är redan bestämt så då är det psalmerna kvar, vad gäller det som ska hända i kyrkan. Sen är det ju allt annat....
    Funderar mycket på hur jag ska göra med efternamnet. Min M2B har ett väldigt vanligt efternamn medan mitt är ganska ovanligt. Och att han ska byta kommer inte på fråga (varken han eller jag tycker det). Hade barnen haft hans efternamn hade jag bytt direkt men nu har dom mitt. Antar att efternamnet är en del av personen oavsett om det är vanligt eller ovanligt. Hur känner ni som ska byta efternamn, har det varit ett svårt beslut?

• Jolalu

Oj, det närmar sig! Och jag vet inte vad jag ska göra... Känns som att det står still just nu men att det är mycket ogjort!

Kläderna är nästan helt klara
    Har bokat kyrka, festlokal, fotograf, frissa + smink, naglar, hotell, underhållning 
    Har bestämt hur dukningen ska vara
    Mat och dryck i princip klart (fast inte beställt)
    Ordat personal
    Har kollat in brudbuketter

Festhäftet fixar toastmaster

Ogjort:
    Bordsplacering
    Vigselprogram tänkte jag göra klart efter vi träffat prästen
    Info om gästerna
    Askar med namnen på (mamma ska hjälp med det)

Tänkte fixa barnvakt till veckan så jag kommer mig ut och kan kolla in lite grejer.
    Måtte jag få gjort nåt vettigt så inte allt blir sista veckan!

Hoppas allt går bra för er andra!

Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2