Vi som gifter oss 4/9 del 2
hej hej blivande bridar! Har följt tråden länge men har av ngn anledning inte skrivit i den. Nu är det inte långt kvar, jippi!
Här har nerverna bröjat smyga sig på. Har varit helt lugn den fram till igår. Så mycket att tänka på! Men vi jobbar sista dagen idag sp det känns rikitgt skönt med en hel vecka semester innan dagen D!
Ezna,
jag är ganska säker på att du kommer få en möhippa, får den blivande mannen en svensexa så lär du få en möhippa! :)
Jag har fått 2 st möhippor. En av alla tjejerna på jobbet och en av tjejgänget, jättekul! Ikväll ska vi på mösexa. Ett kompispar till oss kunde varken vara med på möhippan eller svensexan så de ville ordna en mösexa för oss, hihi! Spännande!
smycken: min klänning är ganska smyckad ( bild i galleriet) så jag valde ett par ganska enkla örhöngen fr SNÖ, men ack så fina :) en hängande 6-kantig slipad "glas"sten" som gnistrar fint och ett armband. Inget halsband.
Hur går det med er borsplacering? Tycker det är skitsvårt! Tänkte få klar den och bordsplaceringstavlan nu till helgen.