• FramtidaFruSandberg

Vi som gifter oss 4/9 del 2

Den gamla tråden stängdes igår såg ja så här startar jag upp en ny.

• Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2
  • Lara C

Härligt med era hippor! JAg var också på hippa igår, men inte min. Hade en härlig dag med en kompis som gifter sig en vecka innan oss.

Är superseg idag så det kommer inte bli särskilt mycket planerande.

• Fenixx

ja jag hade tänkt fixat det sista med gästpres. och ändra om bordsplaceringen, men känns segt.

• Jessica87

Jag blev hippad igår=)
    Det var så att jag och min brudträna skulle åka in still stan för att shoppa grejer till bröllopet. Vi skulle ta taåget och hpon skulle komma tjogo i elva till mig, klockan blev kvart i elva och då ringer hon och säger att hennes kille skall skjusa oss till stan, jag tyckte det var en bra ide och hon bad mig komma upp till henne för att vänta på honom.
    Jag tog med mig hunden och min sambo så gick vi.....
    När vi kom fram till minbrudtärna ringde vi på och hon säger kom in...
    DÄR STÅR MINA BÅDA BRUDTÄRNOR OCH EN NÄRA NÄRA VÄN de smäller smällare och skricker "MÖHIPPA" !!!
    SEdan hade jag en oförglömlig dag med kalsonglapps klippning och sång på en tia å spåtant å limo och icebar!!
    Nån annan som blivit hippad???

• Fenixx

ja vi verkar vara många som blev hippade igår här inne.

hade också kanonskoj, har skrivit mer utförligt i 2010-tråden.

• Klockarbol

Här övas på löftena...

Den oäkta hälften levererade precis en alldeles egen variant som förde tankarna till Hasse å Tages version:

Tager du denna och du denna

• sun moon

Hm, här har vi datorkrasch.. igen.. och denna gången försöker den inte ens dra igång windows.. undrar om vi kommer att få några vigsel och festpogram på vårt bröllop Först var det skrivaren och sedan datorn.. som gick att fixa.. men nu är den alltså sönder igen.. och vi som INTE sparade på ett usb minne som vi skulle göra. Säger bara det.. SUCK. 

• Klockarbol

Sun - Fy vilket krångel ni har med det tekniska   Jag håller alla tummar jag har för att ni får fart på datorn igen och kan spara era dokument!
    Datorfirmor brukar kunna plocka fram dokument från rasade datorer fast det kostar väl en del är rädd :(

• Fenixx

ja uch hoppas ni får ordnat det....så jobbigt när sånt ska krångla när man har viktiga saker dessutom att fixa.

• sun moon

Jag har iaf fått tid hos en datorkille kl 14 idag så de tar ut bröllopsmappen.. sedan får vi se vad vi gör med datorn. Ska höra lite med dom vad de tror också..

Knappt sovit i natt pga bröllopsstress :/ Mindre än 3 veckor kvar nu och jag börjar att jobba på onsdag :/ suck. Men men.. bara att ta ett djupt andetag och hoppas på det bästa.

• Fenixx

ja jag börjar jobba imorgon och man vet ju hur fort dagarna går, så hoppas få fixat en del nu idag.

Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2