Inlägg från: MrsMuffin |Visa alla inlägg
  • MrsMuffin

Ni som med lite större budget?

Vi skall vara på Stadshotellet här i stan. Har inte haft ngn budget direkt utan bokat och köpt lokal, klänning, ring etc efter vår förmåga eller hur man säger. Hade en ganska klar bild av hur vi ville ha det och så hoppas vi det blir hehe.

Min kille jobbar i Norge och själv jobbar jag samt pluggar vilket gör att vi inte har tid att ordna allt själva. Har dessutom två små barn. Var värt att betala extra för att överlåta vissa saker på andra.

När gifter ni andra er??

• MrsMuffin

Jag vet inte än vad vi hamnar på, men om man räknar in bröllopsresan (Thailand i vinter med barnen) hamnar vi på runt 200,000 kr och uppåt. Vi hade räknat med ett dyrt bröllop, men f-n vad det drar iväg när man väl är igång. ;) Ibland känner jag att "shit, är det verkligen värt detta??", det får vi veta när Dagen D är här...lite drygt två veckor kvar.

• MrsMuffin

Vi bjuder på fördrink, vin till förrätten, vin till varmrätten och avec. Vet ej var det kommer landa, vi blir cirka 83 personer nu på lördag. Har fått prisuppgift på cirka 700 kr/kuvert. Vi får väl se.

Håll tummarna för oss på lördag! Wihiiii!

• MrsMuffin

Nu har vi gift oss! Kika in på http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se om ni vill se lite pics...

Fick räkningen från Stadshotellet häromdagen, blev helt okey faktiskt - vi var 83 personer som åt middag och drack ganska så skapligt. Var helt klart värt det, bara det att slippa städning och dukning...gaaaah!!

Lycka till alla ni andra!

Svar på tråden Ni som med lite större budget?