Ni som med lite större budget?
Gifte de sig inte pa Cirkus, mittemot? (stod sa i tidningen iaf).
I vilket fall som helst, vi kommer halla brollopsmiddagen och fe
sten pa Hasselbacken. Ansalange mycket nojda med deras professionella bemotande och hjalp, i synnerhet som vi bor utomlands och fatt skota mycket over email.
Jag har inte vara papper framfor mig just nu (ar inte hemma) men var budget ligger i runda slangor pa ca 250,000kr. (Jag har sakert glomt nagot och raknat fel pa valuta dessutom, men men.. ni far en ide iaf).
Jag ar fortfarande lite latt chockad over hur mycket det kostar, visst finns det blilligare alternativ, men den storsta kostnaden for oss ar maten och festen for oss och alla gaster, vi kommer vara +/- 70 pers. Da har vi inte annu raknat in vad dryck efter maten (fri bar) kommer att ga pa.
Vi valde centrala Stockholm for att det ska vara enklare for vara gaster att kunna ta sig till brollopet (all slakt och vanner ar utspridda i Sverige och varlden), och det ar klart att da blir det ju dyrare ocksa, men det far det vara vart :)
Tva andra dyra poster ar smekmanaden och fotografen som vi valt att lagga krut pa.
Har inte hunnit lasa igenom alla inlagg i den har traden annu (fastnade nar jag sag 'Hasselbacken') men ska bli intressant och roligt att lasa och folja.