Inlägg från: MonsterSmulan |Visa alla inlägg
  • MonsterSmulan

Ni som med lite större budget?

Hej!

Kommer in i tråden lite sent, men hoppas få vara med ändå. Vi har en budget på ca 150.000kr (exklusive smekmånad och ringar) för ca 55 gäster. Vi gifter oss först i Juni 2011, så vi är bara i början av planeringen än så länge, men ser redan att vissa poster kommer att dra iväg...

Det jag inte vill snåla på är: 1) Brudklänning 2) Festlokal 3) Ring (men ringen har jag lagt utanför budgeten, hihi!) Viktigast för min blivande man är riktigt bra bröllopsmiddag.

Vi letar just nu desperat efter något ljuvligt slott eller dl. att ha festen på. Verkar dessvärre som att många redan har hela nästa sommar uppbokat! Idag ska vi kika på ytterligare ett slott, som ev. har en ledig helg i Juni...hoppas, hoppas att de har det och att vi tycker att stället passar oss!

• MonsterSmulan
    MrsMuffin skrev 2010-08-10 08:47:53 följande:
    Nu har vi gift oss! Kika in på skorpsmulorochsandaletter.blogg.se om ni vill se lite pics... Fick räkningen från Stadshotellet häromdagen, blev helt okey faktiskt - vi var 83 personer som åt middag och drack ganska så skapligt. Var helt klart värt det, bara det att slippa städning och dukning...gaaaah!!Lycka till alla ni andra!
    @ MrsMuffin: Verkligen vackert! Grattis! Vill också gärna höra vad det är för klänning.
Svar på tråden Ni som med lite större budget?