Inlägg från: Carin o Mikael |Visa alla inlägg
  • Carin o  Mikael

Ni som med lite större budget?

Våra gäster får betala 800kr/rum... de får ange en bokningskod när de bokar så får de lite rabatt på rumspriset. Annars kostar ett vanligt dubbelrum 1300 kr. Så många valde att sova kvar vilket är jätteroligt och avslutas med gemensam brunch. 

/C&M

Andreas flicka skrev 2010-08-01 10:21:30 följande:
    Vad fick era gäster betala för att bo över på slottet/herrgården etc.    

• Carin o  Mikael

Tycker att festarrangörerna nästan borde ha som regel att ge ett bra rumspris eftersom de flesta av rummen blir tingade och det faktum att festen också kostar en del. Bara mat och dryck till maten + avec för alla går loss på cirka 60. Sedan drar de ju in en del på bar osv... Bröllopsfester borde ju vara en ganska stor inkomst för dem...

Vart ska ni gifta er?

/C&M

• Carin o  Mikael

Södra Dalarna och festen blir på Wanbo Herrgård... uppe i mina gamla hemtrakter...

Blir den 14/8 så det börjar dra ihop sig!

/C&M

• Carin o  Mikael

Jag har köpt en Demetrios... Hade svårt att hitta en fin klänning utan massa lull lull... villle inte ha några pärlor eller för mycket fluff... de begränsade mitt urval ganska rejält, hittade många fina på Garamaj också.
    /C&M

• Carin o  Mikael

Jo jag är ju inte så lång heller, 156 så behöver lite höjd  på skorna *haha* Skorna beställde jag från Matildas Fest och sydde dit en ros för att piffa till dem lite..
    /C&M

Svar på tråden Ni som med lite större budget?