• Monarkfjäril

Föräldrar, hur gjorde ni med bröllopsresa?

Skulle vara roligt att se hur ni andra föräldrar gjorde ska dör a med bröllopsresa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-22 22:22
    Skulle vara roligt att se hur ni andra föräldrar gjorde/ska göra med bröllopsresa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-12 00:23
    Ser att jag har gjort en liten miss med mellanrum. Strunta gärna i dem =).
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Föräldrar, hur gjorde ni med bröllopsresa?
  • Cylt

Som det ser ut kommer vi att åka själva några dagar och sedan sluter mina föräldrar upp med min son. Ev. kommer även hans föräldrar och hans bror också med, men vi får se hur det blir med ekonomi och semestrar.

• Ingvarsson

Vi åker till hotell efter bröllopet & stannar där över natten. Sen så på tisdag eller onsdag veckan efter så åker vi till min mosters sommarstuga ( min mormor & morfars gamla sommarstuga) & är där några dag.

• fibobs

vi har bokat idag, alla 4 jag min man och våra två tjejer, 7 och 8. Heeeeelt underbart och spännande. Har aldrig varit i Thailand ;) Åker i början av dec och kommer hem julafton....mumms

• Ilys2

Vår dotter kommer vara 12 månader så vi väljer att vänta tills iallafall nästa år. Om hon följer med då eller inte har vi inte pratat om så men jag skulle def inte ha något emot att ha med henne. Inte att åka själva iofs.

• nollåtta

Vi kommer åka på en kortare weekend utan barn och sedan åka på en längre resa hela familjen.

• Villemoa

Vi gifte oss 25/4-09 och åkte till Cypern på bröllopsresa slutet på juni samma år. Vi hade med oss vår dotter som då var 15 månader och det funkade toppen och var precis som vi ville ha det. Vi ville heller inte lämna henne en vecka, det skulle jag inte vilja nu heller när hon är 2 år och 4 månader skulle längta ihjäl mig då!

• fru2011kanske

Vi har tre barn och kommer åka på en lång weekend till NY bara jag och mannen. Barnen kommer vara med mormor och kommer vara 2,5 år, 5 och 8,5 år.

• Monarkfjäril

Härligt med så många olika lösningar, det verkar som ni lyckas få det bra för hela familjen. Alternativet med två resor hade jag inte tänkt på när jag gjorde omröstningen.

Men är det någon som har något man inte ska göra eller där resan inte gick som den skulle? Så jag vet vad man ska undvika =).

• Fru Seger

Vi har 3 barn, 7, 3, 2år. Vi har ett år efter vigseln inte lyckats att ta oss iväg på nån bröllopsresa....  Känns inte så viktigt.

• my missis

Vi ska till barbados. Vi skulle aldrig drömma om att lämna barnen hemma, skulle gråta ihjäl mig varje dag efter dom. Barnen är 6 och 10 år

• pyrro

VI kommer att åka en vecka till Turkiet en månad efter bröllopet. Våra barn är då 3,5 år och 1 år. Dom kommer att vara med mormor hemma i vårat hus så det känns hur bra som hellst. Visst kommer vi att sakna dom, men jag vill ändå ha en bröllopsresa utan barn!
    Men hade vi inte haft barn hade det blivit en längre resa

• Lisa Maria

Vi åker till Florida 2 1/2 vecka med våra pojkar, 5 1/2 och 8 år gamla. Vi ska finna med båre öst- och västkusten. Vi firar julafton på Disneyworld i Orlando. Antar att det kommer vara mycket juldekorationer där då...

• StårBrud2011

vi planerar iaf att ta en 3 dagars till rom...

Svar på tråden Föräldrar, hur gjorde ni med bröllopsresa?