Maj 2011 del 3
Hejsan!
Vi bestämde nytt datum i kväll så det blev 7 maj 2011.
ska ringa runt i morgon och boka kyrka och lokaler.
Vårt färgtema är ljuslila.
Hejsan!
Vi bestämde nytt datum i kväll så det blev 7 maj 2011.
ska ringa runt i morgon och boka kyrka och lokaler.
Vårt färgtema är ljuslila.
jag ska ringa och kolla kyrkan nu....håll tummarna att den inte är bokad redan
Tjoho....nu är kyrkan bokad....ler
Det blir i kungälvs kyrka klockan 15:00
Grattis......
vi gifter oss också den 7 maj i kungälv.
välkommen
Vi började också att skriva gästlistan igår....jag skrev in dom här på BT verktyg och det blev riktigt bra.
Vi har några adresser som vi måste ragga upp och så har både gubben och jag en känsla av att vi glömt någon....skrattar...bara det inte är svärmor så är det lugnt.
samma med min gubbe.....när jag väl frågar han något så suckar han lite sen ler han och sen går det inte att få stopp på han.....förra året tog han med mig på en bröllopsmässa och kommer ibland hem med bröllops tidningar....skrattar....han har även hört sig för hos en jobbar kompis som har ett band som spelar gamla rocklåtar om inte dom kan tänka sig att spela......jag tycker att det är kul att han bryr sig.....det är vid sådana tillfällen man vet varför man älskar han.....ler
Vi måste också lösa transport både för oss och gästerna...hmm.....vi funderar på att hyra en buss eller liknande då många av gästerna kommer med tåg till vår stad och det är en bit mellan kyrka och festlokal.
När jag gifte mig förra gången gick jag in med min lillebror som iof är 2 meter lång...ler...men jag och min bror har alltid stått varandra nära så det var naturligt för oss
vad kul för er när ni känner er sååå nöjda....grattis.
min gubbe har en jobbarkompis som spelar i ett band som kör gamla rocklåtar och lite annat och dom tar 4000:- för ca 3x 45 min.
Det blir lite roligare med livemusik tycker jag
nä dom finns i göteborg