Inlägg från: KAGK |Visa alla inlägg
  • KAGK

Maj 2011 del 3

Jag ska gifta mig 14 maj 2011! :)

Det vi har ordnat är:

Vigselplats
    Vigselförättare
    Festlokal
    Fotograf
    Klänning

Men jag vill ju sätta igång med allt annat också! Har nästan funderat ut hur inbjudan + resterande trycksaker ska se ut. Har även varit runt på loppisar för att skaffa lite dekorationer till bröllopet. Men det kliar i pysslarfingarna. Och ring ska vi inte tala om! Just nu är jag inne på de ringarna som ligger i mitt album men jag är rädd att jag ska ångra mig så jag har lovat mig själv att iallafall vänta tills bröllopsmässorna drar igång. Jag intalar mig själv att tiden går fort... :)

• KAGK

KAGK skrev 2010-08-10 20:48:34 följande:
    Jag ska gifta mig 14 maj 2011! :)Det vi har ordnat är:VigselplatsVigselförättareFestlokalFotografKlänningMen jag vill ju sätta igång med allt annat också! Har nästan funderat ut hur inbjudan + resterande trycksaker ska se ut. Har även varit runt på loppisar för att skaffa lite dekorationer till bröllopet. Men det kliar i pysslarfingarna. Och ring ska vi inte tala om! Just nu är jag inne på de ringarna som ligger i mitt album men jag är rädd att jag ska ångra mig så jag har lovat mig själv att iallafall vänta tills bröllopsmässorna drar igång. Jag intalar mig själv att tiden går fort... :)

Klänningen finns i galleriet också. :)

Svar på tråden Maj 2011 del 3