Inlägg från: Diamanten90 |Visa alla inlägg
  • Diamanten90

Maj 2011 del 3

Hej! Jag var itidigare i juli 2011 tråden, men så var vi på ett bröllop i början av augusti och min fästman höll på att förgås i värmen med kostym på! Så vi ändrade oss till 28 maj:D Lokal är nu bokad:) Jeij!! Har mailat om kyrkan också:) Och hittat min drömklänning på dressmeup.se :) Så otroligt lycklig nu! Lite pirrigt också:) Ja, lite om mig själv kanske också:) 19 år (20 i december), har en son på snart 3 månader med min fästman som är 21. Varit förlovade sedan april 2010:) Och tillsammans sedan november 2007:)

Många som gifter sig 28 maj:) Va kul!

• Diamanten90
    Niini skrev 2010-08-18 14:06:24 följande:
    Vad kul med fler :) Mn inte ska vi gå och hoppas på kallt väder tills vi gifter oss heller ;)Vilken kyrka och lokal har ni valt?
    Vi har inte bokat kyrkan ännu, men det blir i min gamla hemkommun:p Festlokalen blir den samma som mina föräldrar hade för många år sedan:p Finns inte så många att välja på. Bor i Finland så de flesta här vet nog inte var den lilla by jag kommer ifrån finns:p Vill inte avslöja mig för mycket eftersom vi ännu inte egentluigen berättat åt någon när det blir:)
  • Diamanten90
    Niini skrev 2010-08-18 15:18:47 följande:
    Låter ju jättefint att ha samma lokal som dina föräldrar hade :) kanske ni tänkte hålla planerna hemliga till inbjudningarna åker ut?
    Åtminstone tills vi har berättat åt de närmaste:p Bara mina föräldrar och en kompis som ska fixa håret som vet av datumet ännu:p Ska väl nog berätta i helgen bara jag får kyrkan bokad idag:)
  • Diamanten90

Nu är kyrkan, festlokalen, frisören bokad:) Och far börjat kola på offerter för maten också:) Klänningen som jag hade tänkt beställa kommer jag inte att beställa. Går till et butik och provar klänningar istället. Lite dyrare, men pålitligare:) Vi kommer inte att ha något live band. Kommer antagligen att spela från datorn bara. ca 75 gäster tror jag att det blir. Åh det är så roligt att planera! I helgen ska vi berätta åt åt närmaste släkten åtminstone att det bir bröllop den 28 maj för nu är ju datumet verkogen spikat:D Längtar!!

• Diamanten90

Vi kanske hamnar att byta datum, igen! För min väninna som ska fixa håret på mig kanske blir utexaminerad just den dagen... Men det blir den 21 isåfall:) Inte gör det mig något att få bli fru en vecka tidigare än tänkt:)

• Diamanten90

Kyrka bokad

Lokal bokad

Frissa bokad

Transport bokad

Tiara och slips till sonen inköpt

Material till inbjudnings och tackkort köpt:)

Det börjar arta sig:) Har berättat åt en del nu också:)

Svar på tråden Maj 2011 del 3