Inlägg från: blikarlsson |Visa alla inlägg
  • blikarlsson

Maj 2011 del 3

Kul att tråden är igång! Gifter mig 21 maj 2011 i ett litet samhälle 10 mil norr om Göteborg. Har fixat det mesta som går att fixa så här tidigt - kyrka, festlokal, klänning, frisör, catering, fotograf, musik, inbjudningskort, vigselprogram och festkort, ringen är köpt, värdpar och toastpar är utsedda, "bröllopsresa" är inbokad..... Märks kanske att jag längtar? *fnissar*

• blikarlsson

lobergwanngard skrev 2010-08-23 20:34:42 följande:
    Hej. Jag ska bara vilja säga hej och erkänna mig som blivande brud i maj som gärna följer era resonemang.

Välkommen!

lobergwanngard skrev 2010-08-23 20:34:42 följande:
    Hej. Jag ska bara vilja säga hej och erkänna mig som blivande brud i maj som gärna följer era resonemang.

Välkommen!

Niini skrev 2010-08-23 12:17:06 följande:
    Började fundera lite.. Det är så att vi bokat kyrkan till kl. 14, i hopp om att få se lite sol innan den går ner. men jag har börjat fundera lite på den stackars fotografen som kommer få jobba 12h+ p.g.a. att vigseln är så tidigt och festen ändå kommer hålla på hela natten. Dessutom ska vi fotas FÖRE vigseln. Så minst 12-24 blir det ju... Kollade nyss när solen går ner den 21 maj och den går för sjutton ner först 22:47! Ska vi ringa kyrkan o boka om? Typ kl. 15-15.30?

Det var en svår fråga..... Kanske det blir "mindre stressigt" för er om ni lägger vigseln lite senare? Får lite mer egen tid på morgonen? Annars håller jag med nån annan som sa att det ju faktiskt är fotografens jobb att fota, så han gör säkert gärna det även om det håller på i tolv timmar!

• blikarlsson

Niini skrev 2010-08-24 11:08:38 följande:
    Vi bokade vi om kyrkan efter att ha pratat lite sinsemellan, så kl. 16 den 21 maj blir det nu :)

Låter skönt för er tycker jag... :)

• blikarlsson

Vad kul att se så många som gifter sig i maj 2011! Själv har jag inte planerat ett smack på länge..... jobbar just nu heltid och läser på halvtid, så det finns varken tid eller ork...... Men i måndags bokade jag frisören iaf....... ska bli så himla roligt att bli bortskämd i flera timmar, bara det är något att längta efter!

Svar på tråden Maj 2011 del 3