Bröllop 2011 Norrköping/Linköping?
Vi ska gifta oss 03 juli, med ca 40 gäster i Linköping. Sen kommer vi har en fest i Stockholm, där vi bor för ca 70 gäster (20 augusti). Vi funderar på att gifta oss i Gamla Linköping. Det blir en borgerlig vigsel med brudskål efteråt och snittar. Sen middag nere på stan (varmraätt och tårta). Sen kommer den dagen att vara slut, dvs. rätt så tidigt. Vi går till vårt hotell för bröllopskväll/natt.
Dans och party sparar vi till Stockholmsfesten. Hår tänkte jag göra på Hairstyle, de är jättebra. Make up vet jag inte ännu. Funderar på att göra det själv, men jag vet inte. Jag vill ha en kort klänning, men det verkar omöjligt att få tag i en som jag vill ha, så jag får nog sy den. Då kan man ju också satsa på lite exklusivare material utan att det kostar för mycket.
Vi håller på och söker lokaler just nu och kommer att boka så fort allt faller på plats. Det är väl lokal som jag kännar att man måste ta tag i nu.
Vi har förresten beställt vigselring redan. Vi gjorde det i förra veckan samtidigt som vi beställde förlovningsringar. Jag ville ha något som passar ihop. Frieriet kom den 17/7, så vi har letat ringar sedan dess. Vi får vänta till i början av september med att få dem.