Hur har ni råd?! :O
Intressant det här, visst finns det dom som lever i det blå, och inte inser hur bra dom har det. var på bröllop en gång ca 80 gäster, dyrt, påkostat, bruden i fråga j-ligt märkvärdig över sin ring som hade EN diamant som inte var särskilt stor. Men det var ca 8 år sedan och inte lika vanligt då, diamanter har ju blivit vanligare de senaste åren.
Hon var så utarbetad hela tiden denna kvinna, hon fick en spabehandling à 3000 kr av sin man helt utan vidare en gång. Hon lagade aldrig mat, det gjorde maken, hon hade städerska. Hon hade ett välbetalt jobb där hon inte gjorde så mycket, hennes egna ord, hur blir man utarbetad då??? Va, låter jag avundsjuk? Nja, jag skulle gärna ha städerska och en man som ALLTID laga mat. Det som gör mig förbannad är det här med att neka till att vissa lever i det blå, för det finns dom som gör det. Det kan man INTE neka till.
Nu svävade jag ut fullständigt utanför tråden, ursäkta, kom bara att tänka på denna hemska människa (ovan), hemsk på flera sätt som jag inte orkar dra här, när nån började prata om att leva i det blå.