Inlägg från: Shepard |Visa alla inlägg
  • Shepard

Bröllopsdagar & present

Är ute och letar present till min babe på 1 års dagen för vårt bröllop. En vecka kvar, jag vet att jag är sent ute. Men jag har letat senaste månaden och kommer inte på något. Någon som har något tips?

Jag tror det är bomullsbröllop första året, i alla fall enligt alla sidor jag kan hitta information på, förutom interflora.se som insisterar på att det är papper. Till och med BT tycker att det är bomull. Är det bomull?

( länk till BT, www.brollopstorget.se/Traditioner/aren.php )

• Svar på tråden Bröllopsdagar & present
  • Shepard
    Brallis2010 skrev 2010-07-01 14:25:57 följande:
    Interflora har vänt på detDet rätta är 1 år Bommullsbröllop 2 år Pappersbröllop
    Ah, tack!

Tips på present? :)

• Shepard

Jag tycker själv att morgongåva ska vara något som både är något som påminner om er kärlek eller bröllopet något som liksom passar in på sin andra hälft väldigt bra.

Men det finns så mycket som är bra att ge bort, som Secret box, eller upplevelse tex sport om han gillar det, klocka med ingraverat namn? osv. Det finns mycket att välja på, men samtidigt väldigt lite. Allt beror på vad man tänkt sig.

Jag tyckte det var väldigt svårt. Jag ville ge henne allt i världen för hon är värd det bästa. Men det går ju inte att ge någon allt liksom ;) Man får väl försöka se vad som passar in på honom.

Tror inte det jag skrev hjälpte nått, men kanske sådde jag ett frö.

• Shepard

Någon som har tips på bomullspresenter? ;)

Svar på tråden Bröllopsdagar & present