• min hemlighet

hjälp! kört fast med inbjudningarna

för ett par veckor sen hade jag jättefina inbjudningar klara men när jag skrev ut dom blev dom inte alls som jag tänkte mig, bilderna blev gryniga/pixliga och kändes inte alls kul att skicka iväg. och sen dess har jag kört fast!
    kan ju inte använda samma ram igen eftersom den blev ful vid utskrift men jag har lixom låst mig i tankesättet och hittar inget annat som känns lika fint...=(
    så jag behöver lite hjälp med input! vi har gjort fodral av svartmönstrad tjock tapet som förseglats med ett lacksigill i guld (med hjärtan på). i fodralet ska inbjudan ligga, jag vill göra den hemma på datorn men hur?!

HJÄLP SNÄLLA!!!

kom med lite bra idéer så jag kommer vidare. inbjudningarna skulle egentligen vara skickade redan enligt tidsplanen så det börjar bli lite bråttom...

• Svar på tråden hjälp! kört fast med inbjudningarna
  • min hemlighet

nja, fick förklarat för mig att det var för att jag förstorat bilderna/ramen som de blev gryniga. då hjälper det nog tyvärr inte med att byta skrivare

• min hemlighet

hur gör man en egen ram? på datorn?

vi ska till "staden" imorgon så då ska vi faktiskt gå in på panduro och se vad vi hittar för inspiration. har finkammat internet efter någon liknande ram så i nuläget känns det som att vi skippar ramen och köper nåt fint papper istället. får se hur det går=)

• min hemlighet

nu har jag helt skippat ramtänket....tror jag =)
    var på panduro idag och köpte sizoflor i guld så nu blir det klipp och klistra istället! ska bara göra ett sextiotal inbjudningar så det ska nog gå bra....=)

Svar på tråden hjälp! kört fast med inbjudningarna