Annorlunda morgongåva?
Vad ger ni för något i morgongåva till era blivande?
Skulle vilja ha lite tips :)
Vad ger ni för något i morgongåva till era blivande?
Skulle vilja ha lite tips :)
Min fick ett halsband med två silverstavar där barnens namn var instansade. Det har han på sig jämt! (Trots att han aldrig hade haft halsband förut.)
Jag vet en kille som gav en saxofon till sin fru inklusive saxofonlektioner eftersom hon inte alls kunde spela. (Han hade velat ge henne en tuba, men fick inte tag på någon. )
Hon lär ha blivit väldigt förvånad, men glad!
Min ska få en secret box, fotograferade till den idag. Hihihi :D
Min ska få ett motorcykel-körkort! =)
Min ska få en luftballongfärd :) Tror inte att han vet att jag kommer ihåg att han pratade om det för ett par år sen så det blir nog en överaskning...
Min får en tatuering, fast på mig, med hans namn
Jag funderar på att ge min blivande ett popogram eller en klocka med gravyr på. Dock sa de på Guldfynd här i stan att det inte gick att gravera klockor... men har läst på flera ställen att det är många som ger sin blivande det.. :S aja har svårt att bestämma mig i alla fall...
Oj. skulle jag med vilja ge min blivande man, men vad kostar det?
Min fick en klocka. Han använde den jämt, till och med när han ledde jympa. Tyvärr lade han den på golvet under en stretching en gång i en skolgymnastiksal, för den var svettig. Han kom på det när han kom hem. Nej, klockan var naturligtvis inte kvar när vi ringde skolan nästa morgon...
Allt mellan 6 - 12000 kr tror jag...
Beror på om det ska vara intensivkurs, om han behöver många körlektioner och säkerligen var i landet man bor oxå...
Själv gifter vi oss inte förrän juli 2011, så sparar lite varje månad så att det inte blir en jättesumma precis när allt annat till bröllopet oxå ska betalas... =)
Men det är i alla fall att man kan skicka in lite information om personen som man vill ge ett popogramet. Då skriver de som har sidan en låt om personen. Det går att få en ny låttext till en gammal låt eller så kan man få en helt ny låt.
Sen får man hem det hela på en CD-Skiva =)
Jag gav min make en ny brevlåda med vårt gemensama efternamn på.
Man kan visst gravera klockor, men fråga inte guldfynd utan finn en bra guld eller silversmed.
Min karl fick en nyckelring med ölöppnare och våran hem nyckel på, orsaken till detta, vi hade inte bott ihop innan och jag ville att han skulle känna sig som hemma.
Jag fick imorgon gåva hans dotter, japp, nu ska vi bara göra henne legat min i Sverige med OM det går.
Jo det kan man om man frågar barnet ifråga. I detta fall är barnet vuxen och detta var deras sätt att visa att även hon älskar mig och accepterar mig och hon har inte en mamma. Och det var hennes ide.
Jag gick in på extrafilm och gjorde en personlig bok till honom med bilder på oss och på en del sidor skrev jag mina känslor för honom och vad han betyder för mig osv..... tror att han kommer bli överraskad och rörd.