• Mylindah

Tipspromenad, ge mig förslag o tips=)

Tänkt a´tt vi ska ha en tipspromenad med bröllopsfrågor och sånt som är relaterat till bröllop!
    Någon som har förslag på frågor eller som kanske haft eller gjort ett eget så kom gärna med tips och förslag!=)

• Svar på tråden Tipspromenad, ge mig förslag o tips=)
  • mattiasFästmö

Åh UNDERBAR idé! Min pappa hade det på sitt bröllop och det var mycket uppskattat. Jag skulle vilja ha det på vårt med men eftersom vi gifter oss i oktober så kan det bli krångligt, men vi får se

Lite idéer är ju tex vilket datum ni blev tillsammans, vem av er som friade? vilket datum ni förlovade er? vart er första resa ihop var till? Vem av er som sköter städningen i hemmet? vad eran första katt tillsammans hette osv osv. 

eller nu kanske jag tänker fel, menar du bröllops relaterat till er eller bröllopsfakta i allmänhet?

• Mylindah

Tack för tips o ideér=)
    Nja de va nog de som ja inte bestämmt än men de kanske går att blanda lite.
    Alla frågor den dan kommer ju vara bröllopsrelaterade på ett eller annat sätti allafall=)

• Retrobohem

Man kan ha frågor om hur man gör på bröllop i andra kulturer, hur många som gifter sig per år, om något kändisbröllop, och om vilka år som representerar trä, guld, silverbröllop etc. 

Svar på tråden Tipspromenad, ge mig förslag o tips=)