Vi som gifter oss 11/9 2010
Hittade ingen tråd för detta datum.
Hur många är vi?
Hittade ingen tråd för detta datum.
Hur många är vi?
Yes!
Var när hur?
Hur mkt har du kvar att planera?
Vi ska kolla på lokal på fredag haha.
Vi fick klart kyrkan för en månad sedan. Har provat boka i över ett halvår. Men det är ingen "vigselkyrka" så därför har det blivit så här.
Har provat klänning en gång hittade ingen.
Ska kolla på papper till inbjudningar imorrn osv. Boka catering, personal, hitta tårta. Planera vad vi ska handla för alkohol.
Gifter oss i Adolf Fredriks kyrka.
Roligt att se vilka som gifter sig samma dag :)!
Yay! Var när hur @Snigel Bee?
Vad roligt att vi är så många :)! Har just varit utomlands och köpt våra brudklänningar.
Det blev två Lilly-klänningar ifrån deras VIP-butik i DK så UNDERBAR service :)!
Har ingen fotograf än å jag vill ha det filmat med.
Vad har ni ogjort?
Vi har ingen fotograf eller filmare. Eller transport till gästerna.
Men har idag träffat prästen.
Nej ingen hippa. Gruvar mig för den. Ser att min syster helt plötsligt har blivit kompis med en del av mina vänner. Vet inte om jag vågar gå på möhippan.
Vart sover ni på bröllopsnatten ni som gifter er i Stockholm. Vilka kyrkor gifter ni er i?
Vad roligt med möhippa. Mina vänner är inte så diskreta alla har blivit vän med min syster på FB.
Prata med bandet och fotografen.
Fixa transport.
Vigselprogram
Festprogram
Väska
Toalettkorg
Provsmink
Provuppsättning hår
Boka hotell natt
Klacka om skor
Hitta brudkrona
osv
Nej inte alls. MEn har på tok för mycket att göra. Vem ska öva i kyrkan med prästen?
Vilka psalmer och musik har ni i kyrkan?
Hur gick det för er?
Det gick så grymt bra och smidigt. Alla var så fantastiskt glada över prästen, vigseln, bandet. maten ja allt. Sedan på tisdagnatt beställde vi resa till USA och åkte sju timmar senare. Reste runt där i tre veckor.