Ja här har det börjat dyka upp smådetaljer hela dagen som jag skrivit ner på en lista som man ska försöka ordna. Men inga megastora grejer. Fick reda på idag att vi har två tjejer som ställer upp på festen och ordnar med servering och disk och grejer. Känns så skönt att ingen utav gästerna måste oroa sig över den saken.
Ska beställa min brudbukett imorgon och blomman som gubben ska ha. Alla andra blommor ska jag fixa själv till tärnan och barnen så det hinner jag till veckan.
Jobbar halvtid just nu och det känns skönt så man hinner med allting som ska göras. Min chef tyckte det var väldigt strongt gjort utav mig att hinna jobba, planera bröllop och se till att allting är på topp här hemma med gubbe och barn mm. Men man gör ju det för att man vill. Plus att man har ju haft ett halvår på sig med att planera bröllopet. Fick också en fin gåva utav mitt jobb då jag jobbar på stadens vattenverk ska jag få en fin liten vattenflaska till alla gäster ca 70st att ställa på borden som vi fyller med kolsyrat vatten på jobbet. Så man vet att alla får i sig vätska mellan varven. Låter kanske inte som något häftigt men den var en enormt snäll gest ändå.
Åhhh vad det pirrar i magen just nu. Känner mig nästan som en nykär tonårstjej..=)