lunagarden skrev 2010-07-24 22:42:57 följande:
Tittar på brudklänningar på nätet, jisses vilket utbud, hur ska man kunna hitta rätt?
det vet du! Jag satt och kollade mest för skojs skull. Såg en klänning och tänkte: "där är den, mina drömmars klänning"
lunagarden skrev 2010-07-24 22:42:57 följande:
Tittar på brudklänningar på nätet, jisses vilket utbud, hur ska man kunna hitta rätt?
det vet du! Jag satt och kollade mest för skojs skull. Såg en klänning och tänkte: "där är den, mina drömmars klänning"
Jämntjock skrev 2010-07-24 22:47:25 följande:
Är det bara jag som blir rastlös av att ha så mycket tid kvar?! Kyrkan är bokad, lokalen likaså. Marskalk och tärna är klara, fotograf är bokad och jag vet på ett ungefär vilken typ av brudklänning jag vill ha. Vi gifter oss den 28:e maj och det är sjukt länge tills dess... Just nu vill jag bara prova brudklänningar så det står härliga till men det är helt bortkastad tid och energi eftersom jag inte kommer ha den blekaste aning om hur någonting sitter eller ser ut förrän tidigast efter nyår. Ska genomgå lite renovering i oktober så det kommer vara stor skillnad på min kropp nu och sen. Lite drygt med väntan måste jag säga!Är det bara jag som vill att vigselringen ska vara likadan som förlovningsringen? Jag är inte alls blingig och har inte sett en enda ring med stenar som jag kan tänka mig att ha på fingret varje dag i resten av mitt liv...
Jag och sambon har guldfynds titanringar. Han en slät och jag en med en sten i. Jag kommer antingen köpa en till fast med tre stenar i, eller en med guldrand i. ingen flådig alliansring här inte