2011 brudar del 7
Ler...så lite så.
Just nu ligger jag här med onda förvärkar.....inte kul
Ler...så lite så.
Just nu ligger jag här med onda förvärkar.....inte kul
jag är i vecka 30 nu.......så än vill jag inte att dom ska göra nytta....ler.....men dom känns ordentligt....hmmmm
skrattar...iof så vore det skönt att slippa magen nu
Ja ...att veta att det är 10 veckor kvar får mig att undra hur f*n jag ska orka med det....skrattar....att böja sig ner och plocka upp saker från golvet är en plåga.....liiiiite svårt att komma upp igen då.
Igår röjde vi ut ett rum för att måla där och jag fick ligga hela kvällen med värkar....men idag känns det bättre......
SÅ....nu är lokalen bokad också.....jösses vad bra.....då ska jag bara ta mig i kragen och börja med att skissa på inbjudnings korten.....lika bra att börja redan nu för jag vet att det tar tid....jag har ungar och hundvalp och snart en unge till sen kommer julen och vips så är man gift....skrattar
Inser då snabbt att jag har mindre än 300 dagar kvar....ler
skrattar.....men tiden går snabbt....rätt som det är så inser man att man har så mycket kvar att göra men för lite tid.
jag har en tjurig 9 åring och en vild 7 åring och en hundvalp och en stollig gubbe här hemma och snart en liten skit också.....ler....sen har jag en 22 åring som lever livet i sus och dus och ringer när pengarna är slut...ler....och en 23 åring som ska ha barn 3 veckor innan mig som också ringer och är orolig över saker.....så visst går tiden fort
skrattar....nä långtråkigt hinner man ju inte ha......och idag när det regnat har dom tjatat hål i huvudet på mig medans jag haft värkar .....jag är glad att jag inte sitter inspärrad och joddlar nu....ler
Jag har 2 par skor men jag tycker nog att dom ska vara både bekväma och snygga.....men måste jag välja så blir det bekväma före snygga.
inte så många som kanske kollar på skorna....ler