Inlägg från: Motorbruttan |Visa alla inlägg
  • Motorbruttan

2011 brudar del 7

Hej på er alla brudar!

Jag hoppar också in här. Jag och min BM gifter oss 6/8 -11. 

*Kyrkan och församlings hemmet är bokat 

*klänning och skor köpta 

*"dukarna" köpta. 

*Gästlistan är nästan klar. Min mor tackade ja till att hjälpa till med inbjudningskorten, hon ska skriva på framsidan. 

*Frisör bokad

*Färgtema bestämt

*Sång i kyrkan bestämd och min kompis har erbjudit sig att sjunga den :)

Just nu håller vi på att kolla på olika trubadurer.

Vi kommer nog hamna på 30 tusen kanske :S Hoppas verkligen det kommer bli billigare. Men det blir ju lite dyrare om man ska ha live band.

• Motorbruttan
    Myskulla skrev 2010-08-26 21:20:43 följande:
    Jag fick skicka 2 save-the-datekort eftersom det första inte kom som det skulle.Men idag kom det till mina föräldrar och hade irrat runt i Göteborg, på en adress som min bror har bott på och nu hade det hittat hem 40 mil från Gbg.Undrar vad posten hittade på, för något om Göteborg stod det ju inte i adressen.min bror har dessutom flyttat till en helt annan stad, så då skickade jag ju hans dit, lite förvirrat men komiskt.Det första kom iallafall fram, så nu har de två =)
    Ja, ibland kan man undra vad posten sysslar med. jag har fått eftersänd post som tillhör min styvmamma. Hmm.... hur tänkte dem där liksom??
  • Motorbruttan
    Liiisan skrev 2010-09-02 16:22:14 följande:
    nu har jag fått min emobossing fön, har beställt monogramet å på fredag shopping på panduro outlet.... :) i dec/jan ska ju inbjudningskorten skickas ut så måste ju börja med dom snart.... :)
    var hittar man panduro outlet?
  • Motorbruttan

Nu har vi bestämt toastmaster :) och personen har tackat ja :D

Svar på tråden 2011 brudar del 7