2011 brudar del 7
Jag är också i samma sits, jag tycker det ska bli skönt att få ett lite ovanligare efternamn :)
Jag är också i samma sits, jag tycker det ska bli skönt att få ett lite ovanligare efternamn :)
Jag håller personligen på att bli galen på att hitta fina silvriga kandilabrar (eller hur sjutton man nu skriver när de är flera) till rimlgia priser. Tycker alla man hittar verkar nästan fyrsiffrigt för en liten en...
Jaha? Tack, jaa då ska jag ta mig en tripp förbi där och se efter, eller fråga om det kan vara på ingång :)
Hittade förresten en kandelaber på 60 cm för 329:- från Carlssoninterior.se
Får kolla på stan om någon slår det budet... ;)
www.carlssoninterior.se/visa_produkt.asp&t=Kandelaber+60+cm
Oj herregud var tvungen att kolla en extra gång att jag verkligen klickade in på 2011-tråden och inte 2010 :P Inte illa, Kikki kikki ;)
Vi har en vän som är vädligt duktig på att fota och även har riktigt bra utrustning för det så vi känner oss inte det minsta oroliga för det :) Vi tänker inte anlita någon utan han får ta alla bildern, före vigseln, under vigseln, lite under middagen tills första dansen har vi sagt :)
Jag skulle gissa att vi får ungefär samma tid på oss... När vi "bokade" (gick inte att boka, bara "skriva upp våra namn på det datumet så får vi se om prästen kan jobba då") sa hon att prästen skulle kontakta oss till våren (gifter oss i augusti) och meddela om han kan jobba då osv..
Är ju inte svårare än att väga ett av breven när man köper frimärkena..