2011 brudar del 7
Hoppas att du hittar någon du gillar...ler.....
Hoppas att du hittar någon du gillar...ler.....
jag har redan 2 klänningar här hemma men blir så sugen när jag kollar på bilder här på nätet......ler....men jag inser att jag kan inte köpa en till
7 Maj 2011 så det gäller att hålla fingrarna i styr och inte klicka köp när jag ser en snygg klänning på nätet.
Jag skulle nog se om jag hittade någon snygg stickers att klistra på.....
Den var fin och ett bra pris också
Jag tänker ta tag i inbjudningskorten när ungarna har börjat skolan och jag får lugn och ro några timmar varje dag.....skrattar.....för det är nog lika bra att göra dom nu innan knodden kommer och innan jul.
jag har redan planerat lite sen förra året men har lite nya ideér.
ja klänningar har jag 2 stycken så det är klart redan och tårta har jag redan bestämt form och färg och ställning är redan inköpt.
Gästlistan jobbar vi på men är så gått som klart.
lokalen och kyrka är bokat och alla dukar och dekoration på borden inköpta och ballonger.
jag har fördelen att jag gjorde allt detta förra året....skrattar.....jag har t.o.m min bröllops bukett klar.
Ler....nu var det så att det var tänkt att jag skulle ha gift mig i aug 2008 men min dåvarande gick ut och träffade en ny tjej 3 veckor innan bröllopet så mycket blev inköpt då....och en av klänningarna.....sen så var det tänkt att jag skulle gifta mig med min nya kille nu i juli men då blev vi med barn och flyttade fram det till maj nästa år......så i höstas köpte jag klänning nr 2 och en massa annat....skrattar.....så jag har i stort sett allt köpt redan
så det är typ bara inbjudan kvar.
jag har också börjat med bordsplaceringen men fastnat lite....jag är numera förpassad till sängen för att vila.
kan ju tacka gudarna för min bärbara dator....ler
vi har bestämt att låta en bekant ta foto på oss . vi är nöjda om vi får ett fint kort på oss som vi kan hänga på väggen....ler....sen så kan man samla in kort från alla sen och sätta i album.
säg vilka problem jag INTE har...skrattar......jag hade skit högt blodtryck innan jag blev gravid men det har blivit bättre men dom håller koll på det....sen så har jag 4 njurar som strular sen innan som dom också håller koll på och utöver det så kan jag inte äta o dricka mjölkprudukter som gör att jag inte ökar i vikt och så åldern på det...skrattar.....så som på beställning så började kraftiga värkar dyka upp redan i maj så sen dess får jag inte lyfta eller göra någe ansträngande för då sätter dom igång.
och igår natt så kom dom utan att jag gjort någe tungt.....och igår var en ren plåga och jag var nästan på väg in igår kväll....men vi skulle avvakta tills idag och se hur det verkar idag och peppar......det är lugnare idag.....men jag måste ta det lugnt i sängen....
har du inte kommit iväg än????
Grattis.....gud vad kul .....jag höll tummarna att du skulle fynda ju.....skrattar
Nä det har jag inte fått....det har hjälpt med vila hitills.....vet inte om dom är extra försiktiga med medicin med tanke på alla mina njurar
men jag är sååååå jäkla rastlös idag.....och jag har massor som jag skulle vilja och behöver göra....suck.
Nu har min stora dotter flyttat hem igen så då kan hon hjälpa mig med inbjudnings kort och dyligt.....så nu kanske jag kan komma igång med planeringen mer