2011 brudar del 7
såg att dom reade på banderoller.. Ska ni ha sådana ?
såg att dom reade på banderoller.. Ska ni ha sådana ?
jag vet inget om sånt här, va man ska ha å inte ha.. kanske man kan göra banderoll själv inte vet jag
min svåger jobbar ifs på tryckeri. så sånt kanske kan lösa sig..ska nog kolla upp lite först
Har ni bokat fotograf. Vi skulle inte ha de först men har hittat en som tar 1500 för 1 timme rätt billigt tror jag....eller?
så där kände jag med.. jag har fiin systemkamera. min pappa är duktig hobyfotograf och min bror med, samt att min kusin är super duktig på fotografering. men endå känner vi att dom kan var aduktigta vid kyrkan, festen osv... men hade varit kul å fotad av ett proffs.. hehe
nu har jag fått min emobossing fön, har beställt monogramet å på fredag shopping på panduro outlet.... :)
i dec/jan ska ju inbjudningskorten skickas ut så måste ju börja med dom snart.... :)
Nu går hjärnkontoret varmt kan jag lova haha.
Vi gifter oss på påskafton, tanken var ju tema påsk. Men de har liksom fallit bort, men nu har jag börjat rota lite. Jag var nog lite för vår inspirerad innan, vet ju inte hur långt våren har kommit. Nää nu tänker jag i andra banor... Tänker: tulpaner, påskliljor, grönt och gult, fågelbon med ägg, skålar med mossa och målade ägg i. Diskreta ljuslykor. Bara några låga sådana. Vill får tag i kycklinga som "cake topper".....
Va tror ni om mina tankar?
provade en klänning i sthlm sist när jag var uppe, kan inte glömma den. Tror jag vill ha den faktiskt. Ska upp snart igen, får jag tid över så slår jag nog till på den.....
Blir inbjudningarna för tråkiga?
Har olivgröna kort, med emobossade ringar på framsidan i silver, sedan samma gröna färg innuti fast ett nytt papper och lite upphöjt, text utskrivet på vit papper....
Sedan ett vitt siden snöre runt!!!
Låter de för tråkigt.......???