2011 brudar del 7
Hej Fjälltösen, visst är det kul att planera
Hej Fjälltösen, visst är det kul att planera
Även vi som ska gifta oss "på landet" måste vara ute i tid, om vi vill ha ett poppis ställe såsom ett slott eller en herrgård
Jag undrar hur man klarade att planera ett bröllop förr utan googles eminenta hjälp
Jag börjar jobba när barnen börjar skolan, men jag ska bara jobba tio veckor innan det är dags för nästa föräldraledighet, så då tänker jag också pyssla med en hel del
Det som är fixat nu är lokal, gästlista, preliminär budget och make up. Har börjat lite på festprogrammet.
Letar fotograf och tittar mycket på klänningar just nu Kikar också så smått på frisyrer och lämplig underhållning.
Gläds med er att era föräldrar är så engagerade! Våra bor långt ifrån och hittills har jag inte hört nån viska något om att hjälpa till med något, men vi får se tiden an
Min syster har iallafall lovat att göra min brud-makeup
blikarlsson - jag tycker också att det är en härlig resa fram till bröllopet och njuter av varje dag då jag tänker och planerar och kollar olika saker.
Bordsplaceringen ska bli jättekul att göra
Kikki - det var inte roligt, är det på grund av dina kraftiga förvärkar?
Under min förra graviditet var jag sängliggande i 2 mån pga högt blodtryck och begynnande havandeskapsförgiftning. Utan min dator vet jag inte vad jag gjort
Kikki - nu är jag hemma, och drömklänningen är inköpt!!! Att den dessutom var till ungefär halva priset är jag nöjd med
Kikki - tack för ditt stöd, det hjälpte säkert
Bara vila, vila, vila nu, snart kommer belöningen!
Kikki, vet hur det är, triiiiist