Inlägg från: Liiisan |Visa alla inlägg
  • Liiisan

2011 brudar del 7

Nu ska vi boka möte med prästen mailade idag, spännande! 

Kontaktade även våran sångare och hon är inställd fortfarande och har bokat in..

har tittat på ringar å ska ta tag i de....

håller på att få kostnads förslag på olika catering... vi funderar på en påskbuffe eftersom de är påskafton.... vill dock inte ha NUBBE till... får se va sambon säger hahaha....

Är helt innne på påsk temat... de känns så rätt faktiskt... :) kanske skulle ha med en påskfjäder på inbjudningarna... hehe

• Liiisan

uppochhoppa- borde ju inte vara problem men jag skulle nog kolla för säkerthets skull.. :)

NU hag jag preliminärt bokat fotograf... 1500 för en timme :) Billigt tycker jag nog allt de var.. Ska träffa prästen i oktober, spännande..

Detta är verkligen läskigt spännande haha :) 

• Liiisan

ohhh den var ju jäääte fiiin...härligt!

• Liiisan

Hej tjejer!

Nu drar de igång mer på alvar. Min farmor dog i början av sep och begravningen är över så nu känns de som man kan släppa tankarna lite.

På onsdag ska jag pröva klänning, och på söndag är de mässa! Såå kul!

Håller på att maila en massa cateringföretag. Ni som ska ha catering eller beställa mat på annat håll va ger ni per kuvert? 

Har fått prisförslag på allt mellan 185 - 300 / per  kuvert. Kommer hit en kille ikväll å se va han har för erbjudande....

• Liiisan

nu är klänningen köpt, toppen butik! bra pris..... france mode :) 3000 en enkel klänning.. som jag vill ha de.... :)

• Liiisan

ahh nu äntligene jag nöjd med framsidan på inbjudningarna,vigsel å fest programmen. Känns hur bra som helst. gjorde kanske 10 stycken innan jag blev nöjd. Nu blir de kanon bra :)

• Liiisan

Hmm blev visst bara små.. jaja.. dom finns i mitt galleri iallfall.... 
    den bilden där dom alla tre är, är de olika pappers kvalitet... men jag ska ha vnalig vit kartong som de första kort...

va tycker ni?

• Liiisan

vi skickar ut inbjudningar i Dec/jan vi gifter oss 23 april... OSA en månad innan.

• Liiisan

FÖressten ingen som var på MÄssan i halmstad för några helger sedan?

• Liiisan
    lunagarden skrev 2010-10-14 21:41:30 följande:
    Liisan - vi var där
    Va tyckte ni då? fick ni några tips?
    modevisningen var ju lite rolig, annars vet jag inte om de var så jätte mööö....
  • Liiisan

jaa snittarna var grymma de håller jag med om.... resten var sååå där...limouisen var niice... funderar på den.. 

• Liiisan

hemma i byn, utanför gislaved..... vanlig tradinonellt lant bröllop:) ni då?

• Liiisan

när har ni erat datum?

vi 23 april

• Liiisan

haha okej jaa de är klart.. vi ska sätta igång med verkstaden efter bröllopet haha....

nu är klänningen köpt så nu får de inte bli barn haha

Svar på tråden 2011 brudar del 7