• Diz

Tantvarning numero 9

Hej tanterna!

Håller på att landa på marken igen, har svävat i det blå senaste dagarna.

Vi gifte oss i lördags, dagen innefattade åsknedslag, el och vattenlös lokal, glömda strykbrädor och strejkande bilar. Men precis när vi gick runt hörnet på lokalen till vår underbara ingångsmusik så bröt solen genom molnen och efter det gick allt som en dröm.

Nu är jag fru!

• Diz

Haha, åskan var på natten innan... När vi kom  till lokalen på morgonen hade åskan slagit ner i lokalen och det fanns varken el eller vatten. Jättebra när man ska laga maten själva...

Sen glömde mamma ta med sig strykbrädan och var tvungen att vända hem (tärnklänning ostruken), påvägen hem till oss körde de vilse, och när de skulle till lokalen igen gick bilen sönder.

Underbara vigselförrättaren väntade på oss trots att hon skulle vidare till egen fest.

• Diz

Håller tummarna för cantaton... *och helt plötsligt "förstod" jag ditt nick...*

• Diz

Jag är här, läser och hänger med. Det är bara väldigt mycket som händer och enda gången jag har tid att läsa här är på bussen. Jag älskar min HTC Desire, världens bästa mobil, men att skriva långa inlägg på liten touchskärm i skumpig buss är inte lätt... Jag har förövrigt ett problem... Jag och maken är ju rörande överens om att 4 barn räcker, det finns varken tid, pengar eller ork till fler. Men hur fan kommer det sig då att jag är fruktansvärt bebis-sugen just nu? Jävla hormoner!

Svar på tråden Tantvarning numero 9