Tantvarning numero 9
Grattis på födelsedagen dfk!!
Grattis på födelsedagen dfk!!
Cantaton: jag beklagar, många kramar!
Grattis Diz!
Grattis på bröllopsdagen Heloise & Panzer!!
Vilken härlig present Heloise!!!! Så du lider också av halsbränna, då kan vi kampera ihop du och jag.....
Uäck!! Jag undviker tabletter och dylikt in i det sista för att jag hatar dem! Med Moa drack jag flytande gaviscon och det var sååå vidrigt! Novalucol får jag jätteont i magen av och samarin gör mig kräkfärdig. Det finns inte mycket som passar mig inte.
Jag provade Samarin med smak med Moa och det var ännu äckligare! Jag har lite svårt för tabletter överlag. Har nära släktingar som har varit tvunga att äta mycket tabletter av olika slag och av olika anledningar så därför är jag lite anti. Jag väntar in i det längsta med att ta huvudvärkstabletter.
När jag tänker efter är det nog inte Novalucol jag får ont i magen av, det var en annan tablett på N. Kanske ska ta och prova novalucol när jag har det som värst. Försöker undvika att äta sent. Sen gillar jag ju mineralvatten också och kolsyran är ju inte att leka med...
Nä fyy, det går liksom inte att föreställa sig hur man går vidare efter något sånt. En riktig mardröm!
Illamåendet borta men foglossningen börjar bli jobbig. Är i v.26 nu. Moa mår fantastiskt bra, pratar på som bara den så man får hål i öronen ibland men det är så härligt att hon kan kommunicera med oss. Tack för att du frågar!
dfk: bälte har jag och det lindrar något. Problemet med det är ju att jag inte kan ha det jämt för det är inte så bekvämt när jag sitter/ligger plus att jag får sammandragningar eftersom det ju trycker på magen.
Ja Heloise, du har varit jätteduktig! Själv höll jag på att plocka på nedervåningen i förmiddags och det fullkomligt sög musten ur mig! Jag duger inte till mycket i dessa dagar...
Och förresten Heloise, jag önskar att jag kunde knäppa med fingrarna så att din pappa slutade upp med sina dumheter!
Det är helt fruktansvärt att du ska behöva gå igenom detta och jag förstår verkligen inte hur din pappa kan utsätta dig för det här!! Och samtidigt är det din pappa liksom...du är så jäkla stark!!
Du måste lova att du inte får ta ut dig som du gör!! Tänk på att du har fyra månader kvar och de kommer bli lååånga och smärtsamma om du fortsätter i samma takt.
Hurra för Panzer på namnsdagen!
Ofta är det ju tyvärr så att hur man än agerar så hamnar den andre i kläm. Det är starkt av er att göra något åt saken men ni måste få frid. Ni ska ju snart få uppleva det härligaste man kan och då behöver ni lugn och ro.
Skickar er all kraft jag har, och kramar förstås!
Förresten, hur känns det på nya jobbet? Vad är det för tjänst du fått?
Vad kul Panzer att det känns bra! Det är sånt man ska komma ihåg när det blir mörkt, segdraget och motigt framåt höstkanten...fast du får ju en redig julklapp i år så det uppväger nog!