Tantvarning numero 9
Åh, en kompis i Mora hackade sig in i min dator och fixade problemet. Tur man kan ha
Åh, en kompis i Mora hackade sig in i min dator och fixade problemet. Tur man kan ha
Åh, stackars tjej. Och dumma pappa...
Men oj! Vilket sätt!
Nu har jag repeterat inför morgondagens begravning. Jag tror inte att det är sångerna jag ska fokusera på nu, jag tror att det är den mentala inställningen. Det är en ung kille, 22 år, som ska begravas... Sådana begravningar är så svåra.
Jag tror att jag efter 4½ år äntligen har lyckats i branschen!! Kolla här:
Nu är jag hemma från begravningen. Åh killens pappa var så samlad när han kom till kyrkan, jag förstår inte hur han klarade det. Under begravningen var det dock ingen som var samlad... Starkt. Det var så gripande när familjen gick in under inledningsmusiken (som jag skulle sjunga efter) att jag alldeles glömde bort hur sången skulle börja. (Det var nämligen lite "pratsång" till bakgrundsackord - inte en regelrätt sång med komp i början...) Men sedan gick det bra. Och det var en oerhört fin begravning.
Och i övrigt, ja, lite av en kändis i bröllopskretsar... eller "etablerad" som det stod. Men det är sant, jag kan inte med så kort varsel. Det nämnda datumet har jag varit uppbokad sedan i början av februari..
Trevlig helg till dig också! Hoppas du hittar lite fina linnekläder
Tummen upp
Nu Turkiet!!
Ja, mycket bebisprat var det här... Kul för er! Vink vink från Turkiet.