Tantvarning numero 9
Vilket trevlig återseende, Tinker! Låter spännande med nya jobbet!
Vilket trevlig återseende, Tinker! Låter spännande med nya jobbet!
På väg in i någon sorts paltkoma, somnar snart...zzz
*rensar jobbmailen inför semestern*
Vill självklart ha regelbundna Julle-uppdateringar!
Idag firar vi en liten fyrben 1-åring! Hon fick en aktivitetsmatta med päls, klösmaterial och en råtta. Men det var storebror som tog den och lekte helt frenetiskt. Finns antagligen ingen råtta kvar när jag kommer hem ikväll...
Tack! Hon är så fin, fröken söt som socker! Utställning i Varberg på lördag.
De hade älskat det! Amaretto jagade gräshoppor igår med stor koncentration.
Försöker producera en predikan t nästa söndag, då temat är "nådens gåvor". Känns som om jag har brist på sådana nu, batterierna börjar ta slut och ropa på SEMESTEEER!
Snart men inte än, först: Lördag: Utst i Varberg, åka hemifrån ca 03.00, Friluftsgudstjänst på söndag (allt klart, utom möjligen vädret),
Ons: begravning (allt klart utom musiken) och äldreboendeandakt (allt klart). Tor: vigselövning (allt klart m brudparet), Fre: begravning (allt ok utom musiken där med). Lör: dop och vigsel, allt klart) Sön: mässa (predikan som sagt, hå hå ja ja, samt ej diskuterat psalmerna med musikern) två dop (tror allt är klart). Dessutom skall jag bli klar med mitt budgetäskande och helst ha städat undan på skrivbordet innan jag går på sem, för då skall det storstädas på mitt rum. Vadå, mycket att göra, neej. Jo, just det, har jour på sjukhuskyrkan i natt och på måndag!
Behöver semester?
typ...
Oh, mjukstart! Kjell självplågare?