Tantvarning numero 9
Daa hade fått syn på en musiktråd här på BT som handlade om mig. Verkligen jättefina ord. Jag hade faktiskt missat den själv. Men pappas sambo hade sett den
Daa hade fått syn på en musiktråd här på BT som handlade om mig. Verkligen jättefina ord. Jag hade faktiskt missat den själv. Men pappas sambo hade sett den
Jag har för övrigt också varit på kvällspromenad; på Walk & Talk. Affärskvinnor nätverkar samtidigt som de promenerar i 1½h. Supersmart
Fint citat.
Jag har nog missat vad som hänt din man. Men det låter ju inget vidare. Och väldigt utdraget!
Minitantträff, minsann!
Åh
Mitt "jobbigaste" brudpar i år är min pappa med sambo. Haha. Så här en vecka innan bröllopet har de fått för sig att byta ut en sång. (Från en jag kan till en som jag inte kan.) Men det är klart att jag sjunger det de vill ha De har ju bra smak.
dfk, tack Har fått flera sådana senaste veckan! Har lagt ut några på hemsidan också. Jätteroligt såklart Nu får vi snart en gäst! Vi har lagat libanesiskt till henne - födelsedagsmiddag. Det blir hoummos, mhamara, vitlökssås, spenat- o fetaostpiroger, hembakade baguetter, gratinerad aubergineröra samt grönsallad!
Nu kommer hon!!!
Mmm, det var ljuvligt gott!!
Innan sommaren började jag skapa en ny hemsida. Nu ska jag minsann se till att det blir något av den! Säg till om ni har några tips
Trist med förkylning. Men låter ändå lite mysigt
Ja, var är alla...??
Åh, jag var också i Dalarna i helgen. Sjöng på bröllop i Hedemora igår och stannade sedan till på en herrgård i Avesta (där jag jobbade och bodde fyra somrar som yngre) och sov där till idag. Åt bed and breakfast-gästernas middagsrester (oxfilé och hemodlad potatis) och av den uppdukade bed and breakfast-frukosten imorse
Lite spontanlyx!