Bukett när man gifter sig borgerligt?
Ska man eller bör man ha bukett när man gifter sig bogerligt?
Jag själv har inte haft en tanke på detta, det var en vän som frågade vad jag skulle ha för blommor...
Ska man eller bör man ha bukett när man gifter sig bogerligt?
Jag själv har inte haft en tanke på detta, det var en vän som frågade vad jag skulle ha för blommor...
Haha ja ellerhur! så man inte går upp i varv helt ^^
Är det så? Hum. Då måste vi ju tänka ut vittnen också!
Vi gifter oss borgeligt, se min profil..och jag ska ha en bukett med kallor.....se länk
http://images.google.se/images?svnum=10&hl=sv&q=calla+bouquet&btnG=Sök
Vi gifte oss borgerligt, det var som vilken vigsel som helst förutom att vi inte blandade in gud i vår kärlek...självklart hade jag en bukett...men, gör som du vill..det är ingen som säger att man måste ha det i kyrkan heller.
Det var verkligen jättefint, ngt sådant kan jag absolut tänka mig =)
Ja det var så här iallafall, jag ska lämna in namnen tillsammans med de andra papprena måndagen innan dagen D, bäst du kollar upp det.
Nej du har rätt, men när man ser alla fina buketter blir man ju sugen på det, min brorsas sambo är ju utbildad florist så jag kommer nog att fråga henne och be om hjälp.
Vigselbeviset skrivs ut i förväg på Kommunkontoret, därför behövs namnen på vittnena.
Jag ska ha bukett och min dotter kommer vara tärna. Har inte funderat på om hon också ska ha en bukett, det får hon nog bestämma själv.
Jag ska också ha allt traditionellt - brudklänning (finns i mitt galleri) och brudbukett mm. Allting utom Gud, som någon annan skrev, vi är inte medlemmar i Svenska kyrkan
Jag ska ha en iallafall. Bacis men likväl en bukett.
Syrrans sambo ska göra bukett, hårsmycke och korsage?, kommer bli toppenbra =)
Tänkte att jag kan lika gärna fråga här, jag har ju en klänning från halens och sen har vi tittat ut hur tårtan ska se ut, men jag får alltså inte låna dessa bilder och ha i min galleri?
Ja jag ska ha det men en enklare bukett med röda och vita rosor :)