• Planer

    svensexa!

    Jag måste fråga en konstig fråga...

    Hur vanligt är det att killen får en strippa på svensexan igentligen?? eller är det bara på film?
    Det är inte det att jag inte litar på min blivande eller nått sånt men är lite nyfiken!
    Måste ju erkänna att det hade kännts väldigt konstigt om han hade fått det!

  • Svar på tråden svensexa!
  • Planer

    Jag har aldrig hört någon som har fått det, men vissa är ju ganska traditionella när det gäller sådant. Det blir min m2b s bästa vän som blir bestman och jag vet inte hur han tänker. När man är 28-29 så borde man väl ha växt upp...tycker ja iaf!!!

  • Planer

    på ett sätt så bryr jag mig inte, eftersom det inte är något som min man planerat isf. men en liten del av mig hade tyckt att det varit fel. men men är väl bara att släppa det. Tänker inte fråga bestmannen, då hade han nog skrattat åt mig och sagt att jag hade haft dåligt självförtroende...

  • Planer

    lite sotis är nyttigt har jag hört... jag tror inte att jag är ensam om att ha tänkt den tanken. Att jag inte skulle uppskatta om en annan tjej hade satt sig gränsle över min man! naken! Om jag får välja så är det bara jag som strippar för honom!! men nu är ju inte så läget. Det blir som det blir!

  • Planer

    haha tack för de! jo, ja vet! det är ju en kväll i ens liv så det spelar ju igentligen ingen roll!

Svar på tråden svensexa!