Livets toppar och dalar
hej hej, det blev en poj... NÄÄÄÄ jag bara skojar
Fin TS, MSW!! Wohooo!
Här har vi haft besök i olika omgångar och nu äntligen får vi pusta ut och vila öronen efter skarpt läge insett att vårt hem inte är barnsäkrat. Yeiks. Det har välts vatten skål, ätits kattmat, jagats katt med tratt, kladdiga händer överallt, och äntligen fick P inse att den där tv-bänken är det hög tid att börja bygga på nu för det har plockats bland sladdar och trådlösa sändare och ...
SSnorkis - ingen bebis på gång men min foglossning har tvärtemot din blivit så hmla mycket bättre sen bebisen skramlat ner i bäckenet lite till så här vaggas det inte ens. Men nätterna är fortfarande ganska jobbiga, men nu är det mest pga att magen pekar åt flera håll samtidigt och jag har ständig träningsvärk i den på något vis. Och jag är så trött i kropp och huvud, vill helst bara sova.
Snigel - tack än en gånng med hjälpen, nu är såret ännu finare så snart ryker de sista stygnen (kan vi ta dem själva tro?) och tratten! Och visst är det för jävligt med vädret !!!!
Just nu ligger P bredvid mig i soffan emd nancy på magen. Det finaste som finns!!!
Såg europe ifjol på Rockweekend. Eller var det året innan??!?
Välkommen tillbaka från semestern, kaninisen!!
Koko - weeehe! Kommer ni i slutet på veckan alltså? KUL!!!! Var ska ni bo? Vad ska ni göra? Skickar en massa kramar och hoppas du får med mannen på samtal!