Livets toppar och dalar
Hurrraaa ... för en ny trådstart!
snaily - sa faktiskt till maken idag att jag tycker så synd om alla (känner fler än dig) som precis har gått på semester, som har jobbat hela sommaren när solen har gassat och det varit supervarmt och nu när de ska vara lediga hemma i Sverige så öser det istället ned. Skittrist och verkligen orättvist! Förstår att du är skitförbannad! Även jag kan trösta dig med att här i Slovenien har det regnat idag ... så kanske det känns lite, lite bättre .
För oss gjorde det inte så mycket då vi ändå hade tänkt att besöka lite olika ställen dvs inte vandra och bad och pool har vi inte. Så vi har varit på ett slott uppe i bergen och i en helt enorm grotta ... åkte tåg i flera kilometer.
Själv hoppas jag på att vädret ska bättra sig igen (fast enligt yr.no så ser det inte ut så) då vi har en massa födelsedagsfirande (gärna utomhus) när vi kommer hem. En 1-åring och en 20-åring. Sen vore det mysigt att fortsätta lulla omkring på halvfart (fast jag börjar jobba på tisdag) i några veckor till och kunna sitta på uteserveringar eller på balkongen om kvällarna.
Så nog om mitt ego - kram på dig snaily och ni andra semesterfirare! Hoppas skitregnet drar bort snabbt som attan.