AM - trist att ni inte kommer iväg men kanske lite senare i år (nattskräcken kanske går över snart)? Var det nu ni hade tänkt er Görvälns slott?
Telis - härligt att du är tillbaka. Har varit så nyfiken gällande dina intevjuer (på väg att maila ett antal gånger). Hoppas intervjun idag gick bra och att du tillslut får det du vill och dessutom får bra betalt för det, låter inte som en höjdare att jobba för tre och dessutom få sämre lön.
Oupsie - att välja kakel är en djungel. Säger som mugglan (tror jag det var) att ni inte alls behöver ha samma kakel i kök som i badrum. Vi har grått i köket (förra ägarnas val) och stora, vita, blanka i badrummet (är mycket nöjda). Och gällande adoption och graviditet så visst ska adoptionen avslutas om man blir gravid.
snaily - grattis till Korvens fina priser! Men usch vad trist med era mammor. Hoppas det kommer att gå bra.
mugglan - vad skönt att du mår illa !
EA - så det är FET på gång. Håller tummarna!
nenne - fågel och sexjakt! Låter jobbigt .
pb - gällande menopur så det jag har hört är att det oftast ger färre ägg men bättre kvalitet. Jag provade dock aldrig då jag fick så bra utslag när jag använde Gonal-f. Däremot har jag hört att korta metoden är bättre att använda på oss gamlingar. Don't ask me why! Själv fick jag hälften så många ägg med korta metoden (5) men samtliga av toppkvalitet.
Och gällande serien The event så såg vi första avsnittet och tyckte den var allmänt jobbig (då gillar vi ändå serier som 24).