Jag är inne på lite samma spår som PB och Telis. Jag gillar också att vara hyfsat anonym på nätet. Även om mina bilder i galleriet är ganska anonyma så har flera av er har skickat in betydligt mer privata bilder plus att det står allas riktiga namn.
Angående vem som ska plockas bort eller ej tycker jag det är upp till dem som skickat in bilder dit att maila Telis om att bli borttagna om de inte längre vill finnas med i galleriet när de lämnar tråden. Känns konstigt att plocka bort folk om de helt plötsligt bestämmer sig för att komma tillbaka.
Luna, självklart ska nya medlemmar i tråden välkomnas. Jag är själv en av de "nyaste". Men det är ganska ofta det händer att folk kommer in här och skriver i ett par veckor, en månad eller så och sen bara försvinner. Det är en oehört aktiv tråd, och det är svårt att hinna med i svängarna. Här finns ca ett 20-tal aktiva trådmedlemmar och ytterligare några som har varit mer aktiva men som numera kommer in lite då och då.
Dessutom är det så att mycket av det som skrivs här inne är väldigt privat. Kan i och för sig bara prata för mig själv här, men jag tror att flera skulle hålla med mig, men mycket av det jag skriver här i tråden pratar jag inte ens med mina vänner (irl) om.
Jag hade skrivit i tråden i ca ett halvår innan jag gick med i galleriet, och innan dess hade jag smygläst i ytterligare sex månader.