BS - Kul att det blev gott iaf! Jag kan nog uppfattas som väldigt ambitiös när jag gjorde hemgjord tagliatelle med laxsås till middag igår, men faktum är att det tog 45 minuter totalt, och hade gått ännu fortare om jag inte hade fått problem med pastautkavlingen (vill ha en pastamaskin!!!)!
Jag har aldrig kokat vatten till ersättningen.
Men parnassia, inte så konstigt att du trodde att man inte fick micra ersättning, bröstmjölk får man ju inte det av nämnd anledning och bättre att blanda ihop det åt det hållet än tvärtom!
BS igen - "ska" klippas ner, det ska säkert våra också, men det gör inte vi och de är jättefina ändå. Samma sak med klängrosorna (jag klipper lite som jag känner för), förutom i år när sambon klippte, de har knappt blommat alls och brukar vara översållade, så lite teknik har jag kanske iaf.
liten - JA! Fast som sagt, jag har ju egentligen inte börjat jobba ännu, jag är bara på jobbet... Overallen kan vi ta vid tillfälle, jag har ingen bebis som behöver den i vinter.
AM - Hoppas sängen kommer snart! Ta ett djupt andetag bara innan ni börjar läsa monteringsanvisningen.
MSW - Hoppas du blir bättre snabbt nudå!
PB - Kan skriva under på alla svordomar som finns gentemot hantverkare...